Zoals sommigen misschien al weten werk ik 2 dagen in de week als bijbaan bij een autodealer. Hier hebben wij ook een eigen garage.
Vorig weekend was er een amateur-sleuteldag van de MX-5 club. Redelijke opkomst, veel sfeer en nuttig.
Nu vroeg ik mij af: is dit niet mogelijk voor onze mgf groep? Gezelligheid en elkaar met kleine dingetjes helpen en de onkundige onder ons (zoals ik bijvoorbeeld) wat kunnen bijleren over ons pronkstukje..
Wat de MX-5 club bijvoorbeeld deed (en waar vele van ons ook last van hebben) was het massaal stellen van de ramen.
Is dit een leuk idee, en wat nog belangrijker is, kan dit mogelijk gemaakt worden? Heeft iemand uit onze club bijvoorbeeld de ruimte?!
Spui hier je ideeën en ik hoop dat we wat leuks kunnen organiseren!






