Met MGF.BE op Zandvoort !
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

Met MGF.BE op Zandvoort !

door Bruno » ma mei 06, 2013 9:07 pm

Afbeelding

Zoals jullie in een ander topic reeds lazen, gaat mgf.be dit jaar deelnemen aan Great British te Zandvoort op 12 mei.
    Inderdaad, volgende week reeds. We hebben er een afzonderlijke clubstand, binnen het circuit, waar we onze wagens zullen kunnen showen aan de andere Anglofielen.
    Uiteraard is dit een top evenement waar veel moois zal te zien zijn, dus willen we ons als forum ook zo goed mogelijk profileren door massaal aanwezig te zijn.
    Voor zij die willen, kan er ook op circuit gereden worden met de MG, maar dit dient door iedereen afzonderlijk te worden geboekt via de website van Great British
    Wie graag met zijn wagen afzakt naar Zandvoort en onze clubstand vervoegt, graag je naam invullen onderaan het lijstje en het inkom ticket afdrukken en meebrengen (link : http://www.greatbritish.nl/dl/clubticke ... 6c5632.pdf )

- Amon MGF / Trophy (rijden : ja)
    - Calmiel456 MGF / Trophy (rijden : ja)
    - Bruno / MG ZR Racer (rijden : meerdere sessies)
    - Carl / "
    - Erik B / "
    - Hubert Schilder / Trophy (rijden : ja)
    - Maxime Sels / SV-R (rijden : nee)
    - Rick / MGF (rijden : nee)
    -

Meer info : http://www.greatbritish.nl/site/programma.html

Nog een extra woordje uitleg van de organisatie :

Beste Club contactpersoon,

Nog even en dan vindt volgend zondag 12 mei Great British plaats. Zoals beloofd krijg je bij deze de plattegrond en per aparte mail de Clubautoticket.

Zoals je kunt zien staan de clubs op de Heineken Paddock (mgf.be = RA 05). De codes op de clubautoticket komen overeen met een plaats op de paddock (zie de plattegrond). We hebben zoveel mogelijk rekening gehouden met de eventuele opgegeven wensen. Als er iets niet klopt, laat dat dan aan ons weten.

Wij houden je aangewezen clubplek tot 11.00 uur gereserveerd. Zorg dus dat je er voor die tijd bent!

Plaats de Clubautoticket duidelijk zichtbaar achter de voorruit.

In de webshop kun je een gratis Entreeticket bestellen, dit ticket is geldig voor de bestuurder, eventuele passagiers betalen het reguliere tarief.

De Clubpaddock is geopend vanaf 07.00 uur!
    Deelname Meguiar’s Concours d'Elegance
    Clubleden die op de clubstand staan, kunnen natuurlijk ook meedoen aan het Concours d'Elegance. Dat gaat heel eenvoudig. Haal een inschrijfformulier op bij de Concours tent (Heinekenpaddock), waarna de auto gereden kan worden naar de Concours d'Elegance paddock. Deelnemen kan tussen 11.00 uur en 15.00 uur. De prijsuitreiking is vanaf 15.30 uur.

De Meguiar’s Concours d'Elegance is een onderdeel waar een onafhankelijke jury de auto’s kritisch jureert op allerlei punten. Hoe is de lak van de auto, afwerking, wielen en velgen en hoe is het totaalplaatje.

Circuitprogramma
    Clubleden kunnen zich ook nog aanmelden voor Recaro Tracktime ( Vrij Rijden). Let wel, aanmelden hiervoor kan het beste online gebeuren.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

Re: Met MGF.BE op Zandvoort !

door camiel456 » ma mei 06, 2013 9:14 pm

thumbsup
    - Mini Cooper S R56

(A.K.A. Koos MG Loos....)
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

door ttdesign6 » ma mei 06, 2013 11:02 pm

Ik moet me helaas afmelden Bruno, onverwachts moet ik werken tot half 5.... Erg jammer, had hier heel graag bij willen zijn :? 8-/
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

MG TF 135

Flying Dutchman
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    CONTACTCOLON

door Bruno » di mei 07, 2013 12:01 am

Rick heeft zich aangemeld thumbsup . Misschien komen Bruce en Remco ook langs om wat ondersteuning te geven aan 8on track. Hopelijk hebben ze hun scheurijzers ook bij....
    MG's :
    Non-MG's :
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

door Rob » di mei 07, 2013 12:29 am

Hmm, was wel leuk geweest maar ben dan een weekje naar het buitenland
    amnon
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1056
    GeregistreerdCOLON za jul 18, 2009 2:29 pm
    WoonplaatsCOLON Purmerend
    CONTACTCOLON

door amnon » di mei 07, 2013 3:55 pm

Ziet er goed uit Bruno, volgend jaar doen we het gewoon nogmaals (met het risico dat het dan in Assen is) en geven we het ruim van te voren aan en komen er nog meer forum leden.
    Een nieuwe traditie is geboren zeg ik :applaus:
    Met RA05 staan we volgens mij naast de opstelstraat om het circuit op te gaan, beter.
    Het was de MGF Trophy 160, Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen: Youtube kanaal 1 en Youtube kanaal 2
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » di mei 07, 2013 4:50 pm

Wij zouden er sowieso al bij zijn, maar extra gezellig dat meer mensen van het forum gaan! :D

- Amon MGF / Trophy (rijden : ja)
    - Calmiel456 MGF / Trophy (rijden : ja)
    - Bruno / MG ZR Racer (rijden : meerdere sessies)
    - Carl / "
    - Erik B / "
    - Hubert Schilder / Trophy (rijden : ja)
    - Maxime Sels / SV-R (rijden : nee)
    - Rick / MGF (rijden : nee)
    - Jarno en Peter / MGF (rijden: nee)

Bekenden van ons komen ook met een ZT V8, misschien dat zij ook bij MGF.be komen staan.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » vr mei 10, 2013 3:55 pm

Mijn MG ging 9 weken geleden voor APK, op een maandag gebracht, Dinsdag ging de garage failliet.
    3 weken binnen gestaan terwijl de curator de inboedel opnam. Toen APK, afkeur op CO. terug naar garage, mappen uit ECU gehaald, was niet goed, week erna nog een keer. Toen wachten op Emerald om de APK map aan te passen... En maar blijven volhouden dat er niets aan de hand was. Uiteindelijk merkte ze dat ze waren vergeten hem in Closed loop te zetten. Vorige week teruggestuurd, waren ze vergeten map aan de mail toe te voegen. Gisteren eindelijk map gekregen, vanmiddag in de ECU geladen en met vlag en wimpel door de APK. Zij halen vanmiddag de Cat er weer onder uit en morgen kan ik hem weer ophalen...

Wat een feest!! ik ga mijn best doen om hem Zondag mee te nemen naar Zandvoort.....
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    CONTACTCOLON

door Bruno » za mei 11, 2013 8:58 am

Top ! Ben benieuwd het beest nog eens te horen :-/°

@ allen : vergeet jullie toegangsticket en ticket voor de clubstand niet af te drukken !!!!!
    MG's :
    Non-MG's :
    Racecars :

Maxime
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 91
    GeregistreerdCOLON vr jun 25, 2010 11:54 pm
    WoonplaatsCOLON Hofstade-Zemst

door Maxime » za mei 11, 2013 10:36 am

Bruno schreefColon@ allen : vergeet jullie toegangsticket en ticket voor de clubstand niet af te drukken !!!!!

Alles is afgeprint, Bruno! :wink:

Zowel voor de ZR als voor de SV-R
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387
    GeregistreerdCOLON vr mei 10, 2013 12:23 pm
    WoonplaatsCOLON Op dit forum

door Sjonnie » za mei 11, 2013 3:16 pm

1e post en dan meteen al melden dat ik naar het evenement kom :shock:

Ik "blader" al een paar dagen door dit forum (op aanraden van ttdesign waar ik een middenconsole van heb gekocht) en ik weet zeker dat ik gewoon bij dit event wil zijn.

Heb mijn F pas anderhalve maand en raak elke dag meer geïnfecteerd door het MG virus. Wat een geweldige auto is dit!

Voor diegene die morgen gaan: tot morgen!

Greetz,

Sjonnie
    Fun car MG F 1,8i 2001 - Anthracite LQW - 16" powdercoated Black Metallic - Lowering pins - Milltek einddemper (a.k.a. Blèrpijp :-D)
    Daily HWMO MG ZT-T 190+ - Xpower Grey - Custom RVS Uitlaat - And then some :-)
    Daily SWMBO Rover 75 2.5 Manual - Stirling Silver - Completely authentic :-)

ꝉ (RIP) MG ZT 190+ - Black Olive # 8/8 - Miss February 2016 - the75andztclub.co.uk

If it don't fit use a hammer!
    amnon
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1056
    GeregistreerdCOLON za jul 18, 2009 2:29 pm
    WoonplaatsCOLON Purmerend
    CONTACTCOLON

door amnon » za mei 11, 2013 3:30 pm

Nou Sjonnie, welkom en als het virus doorzet, blijft ie vast niet lang `sort of standard, zeker na Zandvoort gezien te hebben :-/°
    Het was de MGF Trophy 160, Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen: Youtube kanaal 1 en Youtube kanaal 2
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387
    GeregistreerdCOLON vr mei 10, 2013 12:23 pm
    WoonplaatsCOLON Op dit forum

door Sjonnie » za mei 11, 2013 3:40 pm

Hi Amnon,

Heb wel wat ideetjes om hem "non-standard" te maken en ik denk dat ik morgen genoeg ideeën op doe.

Maar eerst zorgen dat de F een beetje normaal over een drempel kan (veerbollen) en wordt voorzien van een beschermlaagje aan de onderzijde. Dat staat voor komend weekend op de planning ;)

Greetz,

Sjonnie
    Laatst bijgewerkt door 1 op Sjonnie, in totaal 0 keer bewerkt.
    Fun car MG F 1,8i 2001 - Anthracite LQW - 16" powdercoated Black Metallic - Lowering pins - Milltek einddemper (a.k.a. Blèrpijp :-D)
    Daily HWMO MG ZT-T 190+ - Xpower Grey - Custom RVS Uitlaat - And then some :-)
    Daily SWMBO Rover 75 2.5 Manual - Stirling Silver - Completely authentic :-)

ꝉ (RIP) MG ZT 190+ - Black Olive # 8/8 - Miss February 2016 - the75andztclub.co.uk

If it don't fit use a hammer!
  • maarten
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 94
    GeregistreerdCOLON vr aug 06, 2010 9:24 am
    WoonplaatsCOLON sint-oedenrode

door maarten » za mei 11, 2013 6:52 pm

Ik kom onder voorbehoud (pa ligt op sterven).
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

door Rob » za mei 11, 2013 11:54 pm

@Maarten veel sterkte.

Heel veel plezier mannen, ik hoop dat het weer een beetje meespeelt. Ik heb morgen mijn eigen race, naar Perugia en het moet in een dag.