BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1
Midzomertoer 23 juni 2013
  • Avatar gebruiker
    Julien
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 111
    GeregistreerdCOLON di dec 05, 2006 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Zonhoven / België

    Midzomertoer 23 juni 2013

    door Julien » do apr 25, 2013 9:19 pm

    Net als de voorbije 6 jaar organiseren we ook dit jaar weer voor de 7de keer onze MIDZOMERTOER
    Traditiegetrouw is dit ook dit jaar weer op de 1ste zondag na 21 juni ( midzomer)
    Daarom nodigen we jullie ook dit jaar weer uit op 23 juni om samen met gelijkgestemde MG- bezitters een dagje te cruisen op de Belgisch- en Nederlands-Limburgse pittoreske wegjes en steegjes.
    De rit vertrekt:
    Cafe Run- inn
    Burgemeester Voetslaan 6 B
    3990 Kleine Brogel in Belgisch Limburg om 14.00h
    De rit, 85 km kleine en fijne wegjes.
    Aankomst: Haven van Lommel

    Kosten, 10 euro. Per wagen met twee personen.

    Hiervoor krijg je:
    • een gedetailleerd road-book met eenvoudig bolletje pijltje.
    • Het traditioneel ijsje onderweg
    • 1 consumptie aan de aankomst.

    Mogelijkheid tot deelname aan een Barbecue bij aankomst omstreeks 17.00h aan 13.00 euro per persoon
    Hiervoor krijg je:
    4 stukken vlees p.p met saladebuffet en sauzen.
    Inschrijven op voorhand is noodzakelijk en kan via de website van MG Club Limburgof via onderstaande link.


    Inschrijvingsformulier
    Laatst bijgewerkt door 3 op Julien, in totaal 0 keer bewerkt.
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: Midzomertoer 2013

    door luigi1515 » vr apr 26, 2013 12:38 pm

    Hoi Julien. Als je bij het inschrijfformulier 2 personen invult bij de auto gaat hij op 20 euro staan. Hij blijft niet op 10 euro. Ik weet nog niet of ik meega omdat ik zondags moet werken, maar dit viel me even op :)
  • Avatar gebruiker
    Julien
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 111
    GeregistreerdCOLON di dec 05, 2006 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Zonhoven / België

    Re: Midzomertoer 2013

    door Julien » vr apr 26, 2013 1:08 pm

    luigi1515 schreefColonHoi Julien. Als je bij het inschrijfformulier 2 personen invult bij de auto gaat hij op 20 euro staan. Hij blijft niet op 10 euro. Ik weet nog niet of ik meega omdat ik zondags moet werken, maar dit viel me even op :)


    Bedankt; Is aangepast thumbsup
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: Midzomertoer 23 juni 2013

    door luigi1515 » ma apr 29, 2013 9:09 am

    Succes! Misschien ben ik ook nog van de partij.
  • Avatar gebruiker
    Julien
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 111
    GeregistreerdCOLON di dec 05, 2006 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Zonhoven / België

    Re: Midzomertoer 23 juni 2013

    door Julien » za jun 15, 2013 3:50 pm

    Nog 1 weekje verwijderd van de Midzomertour.
    Tot nu toe zijn er 23 inschrijvingen
    Zorg dat jij er ook bij bent.

    http://fd10.formdesk.com/mgclublimburg1/Midzomertoer
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697
    GeregistreerdCOLON ma dec 14, 2009 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Houthalen

    Re: Midzomertoer 23 juni 2013

    door crazywolf » di jun 18, 2013 11:13 pm

    Wie gaat er eigenlijk naar deze rit? Precies weinig interesse op het forum? Of heeft iedereen zich stiekem ingeschreven? :mrgreen:
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Custom CAI (Paint Bucket Edition)
    -Bastuck sport exhaust
    -White Trophy Alloy Wheels
    -K&N 57i
    -Lowering pins
    CLASSIC MINI (Dark metallic grey)
    -Full Rebuild in progress
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Midzomertoer 23 juni 2013

    door Andros » wo jun 19, 2013 12:02 am

    Och, er zijn in het verleden wel eens discussies geweest over het samenvallen van bepaalde evenementen en ik heb de animo voor de midzomertour ook zien dalen op mgf.be. Een paar jaar geleden werd deze rit samen met mgf.be georganiseerd, nu is het vooral een feestje van de mg car club Limburg. Ik heb me niet ingeschreven omdat ik eerst terug beter wil zijn en ik kan nu nog niets zeggen over wat ik wel of niet mag doen komend weekend. Ik hoop wel dat de deelnemers een leuke zondag gaan hebben uiteraard :)
    De nachtspotter!
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: Midzomertoer 23 juni 2013

    door Ronald MG TF » zo jun 23, 2013 10:17 am

    Straks vertrekken naar de Midherfst... euh, Midzomer :mrgreen:

    Ok, terug van....
    Leuke dag, fijne rit en tegen alle verwachtingen in, 90% kunnen open rijden :dancing))
    Zeker 't eerste gedeelte van de tour was erg mooi, kleine leuke weggetjes à volonté. thumbsup
    Ook de ene of andere Morgan club toerde vrolijk in de omgeving rond....
BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten