BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
Opening cabrio seizoen 2012, 18 maart
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Opening cabrio seizoen 2012, 18 maart

    door Ultimate » do feb 02, 2012 4:10 pm

    Afbeelding

    http://www.barchetta.nl/uitnodigingen/2 ... elmeer.asp

    Zondag 18 maart 2012

    Na een bijzonder geslaagde Opening Cabrio-seizoen 2011 met 240 auto's, nodigen de organisatoren van dit
    evenement, (onder auspiciën van de barchetta Club Nederland), u graag weer uit om in te schrijven voor de Jubileumrit 2012, de 10e Opening Cabrio-seizoen vanuit Lelystad.
    Een toerrit die u zeker niet mag missen als cabriorijder.
    De 10e opening van het Cabrio-seizoen wordt gehouden op zondag 18 maart 2012 en zal deze keer niet alleen in de omgeving van het IJsselmeer worden verreden.
    Eindelijk genieten van de wind door onze haren is iets waar we de gehele winterperiode al naar uitkijken.
    Uiteraard is er weer een prachtige route uitgezet met tips en stops voor onderweg.
    Bij de controlepost kunt u natuurlijk genieten van een overheerlijke lunch. (Lunchkosten zijn voor eigen rekening!
    Deze tocht is geen competitie, u bepaalt zelf uw rijsnelheid. Vergeet vooral uw camera niet!
    Genieten van de mooie vergezichten en het in contact komen met de andere rijders zal deze dag zeer zeker doen slagen.
    Informatie

    Deelname staat alleen open voor tweezits cabriolets, spiders en speedsters.
    Deelname is mogelijk op individuele basis of in clubverband.
    Een geweldige gelegenheid om eens in contact te komen met de berijders van andere cabrio’s en ervaringen uit te wisselen.
    De kosten voor deelname aan deze rit zijn € 20,00 per auto.

    Opnieuw zijn wij er weer in geslaagd om bij ons start- en finishhotel, Apollo te Lelystad,
    een beperkt aantal twee persoonskamers te reserveren voor dit evenement.
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Avatar gebruiker
    remcow
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 77
    GeregistreerdCOLON ma jan 24, 2011 9:57 pm
    WoonplaatsCOLON Monnickendam
    CONTACTCOLON

    Re: Opening cabrio seizoen 2012, 18 maart

    door remcow » vr feb 03, 2012 9:43 am

    Ja ik ben reeds ingeschreven,
    mijn buurman is lid van de barchetta club. momenteel rijdt er slechts 1 F mee (die van mij) :D en nog een TF, weet niet wie dat is.
    MG-F Tahiti Blue 1998 117000km, Xenon kit 4300k,
    Rover 200 1.6 Eaton CVT Nightfire red
    Toyota Auris TS,Medium Grey
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten