BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
Actie Serious Request 2011
  • Avatar gebruiker
    HansZ
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 152
    GeregistreerdCOLON vr dec 12, 2008 12:34 pm
    WoonplaatsCOLON Cothen

    Actie Serious Request 2011

    door HansZ » vr nov 25, 2011 2:09 pm

    Hallo MG rijders.

    Vandaag over 23 dagen begin in België en Nederland weer de actie Serious Request
    Het glazen huis wat ieder jaar weer in België en Nederland geld ophaalt voor het rode kruis.
    Dit jaar staat het huis in Leiden.

    Wat zullen jullie er van vinden als we actief meedoen met deze actie, bijv. een bedrijf kan op een rondrit bieden voor het personeel vanaf 100 euro per MGF. Wij rijden uiteraard zelf

    Wij maken dan een leuke rondrit bijv. Gooise Vrouwen van dit jaar of een andere route. De opbrengst gaat in zijn geheel naar de actie Serious Request. (dit staat los van de Gooise vrouwen rit van 2012 )

    Deze actie kan voor onze leden uit België gehouden worden voor Serious Request in België.
    Misschien is er iemand uit België die dit voor Serious Request België wil doen.

    Wij heeft hier zin in om in het voorjaar een rit te rijden voor het goede doel. Voordat in de aanbieding op de site van Serious Request kan plaatsen moet ik natuurlijk wel weten wie er mee willen doen.

    Groeten Hans

    http://seriousrequest.3fm.nl/
    - MG TF 2003 Tahiti Blue, K&N luchtfilter, Bastuck sportuitlaat,
    - Renault Megane TCE.
    - Toyota Aygo.
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Actie Serious Request 2011

    door Andros » vr nov 25, 2011 8:15 pm

    In Belgie heet de actie Music for Life van Studio Brussel. Ik ben in ieder geval helemaal voor :D

    Sent from my fancy schmancy phone.
    De nachtspotter!
  • SundayOnline
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 517
    GeregistreerdCOLON za dec 29, 2007 9:59 pm
    WoonplaatsCOLON Heense Molen, NB, NL
    CONTACTCOLON

    Actie Serious Request 2011

    door SundayOnline » ma dec 19, 2011 7:28 pm

    Ik ben altijd wel voor om mee te doen met zulke acties.. Maar geloof dat wij de enige zullen zijn???
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten