Geen event of zo, maar Benny (Blackfox) en ik zijn vandaag eens even het diepe Zuiden in gereden om daar heerlijk te gaan touren. In deze omgeving ben ik komend jaar van plan eens een rit te organiseren en vandaag hebben we alvast eens even een boel wegen verkend.
We zijn in de omgeving van Vaals, Mechelen, en Epen geweest en ik weet zeker dat een rit daar met de club fantastisch zou zijn! Onze rit van vandaag was ongeveer 65km lang en dan zijn er nog zoooooo veel meer weggetjes die ook de moeite waard zijn.
Anyway, het lijkt me geweldig hier iets te organiseren!

Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman