http://www.race-rally.be/2005/spaeurorace2005/default.asp
Alleen blijkt het niet echt duidelijk of er nu een manche is van de MG X-Power Trophy. Op hun website is er niets meer dat daar naar werwijst. Alleen op de gratis tickets, hieronder te downloaden is de wedstrijd nog vermeld.
http://www.race-rally.be/2005/spaeurorace2005/InvitRACSpa.pdf

