Cars4Kika 4 juni
  • Avatar gebruiker
    R.de.heus
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 108
    GeregistreerdCOLON za feb 19, 2011 10:23 pm
    WoonplaatsCOLON Zuidland

    Cars4Kika 4 juni

    door R.de.heus » di mei 17, 2011 11:18 am

    tis wat laat maar 4 juni is de cars4kika een tour waarbij we zieke kinderen of kinderen met een beperking een leuke dag willen bezorgen.
    tis de bedoeling dat ze mee gaan rijden in de autos onder begleiding van politie en afgezete wegen in 1 lange stoet.

    hier de poster voor de mensen die met hun auto mee willen doen.

    Afbeelding


    Ook worden er nog kinderen gezocht heb contact gehad met de organisatie en er zijn nog plekjes genoeg voor kinderen dus weet je kinderen die ziek zijn of een beperking hebben of een opvang bij jou in de buurd maakt niet uit en wil je dat die kinderen de kans krijgen op een geweldige dag maak er dan reclame van stuur ze email met de link van de site of print en bezorg een poster dit is de kinder aanmeld poster

    Afbeelding

    of kijk gewoon op de site http://www.cars4kika.nl
    met zn alle voor de kids
    Laatst bijgewerkt door 2 op R.de.heus, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Cars4Kika 4juni (snel dus)

    door Andros » di mei 17, 2011 8:49 pm

    Erg leuk idee uiteraard. Alleen, als jullie nog kinderen zoeken, gaat er dan wel animo zijn voor een paar MG's tussen de Ferrari's en Aston Martins?
    De nachtspotter!
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: Cars4Kika 4juni (snel dus)

    door Rick » di mei 17, 2011 8:56 pm

    Volgens mij zijn er veel toyota's.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Cars4Kika 4juni (snel dus)

    door Andros » di mei 17, 2011 9:06 pm

    Ik zie het ook net ja. Heb die avond al een afspraak in Wallonië, om dan overdag mee te rijden in Zoetermeer wordt voor mij wat krapjes. Persoonlijk juich ik dit soort initiatieven enorm toe om die kinderen een leuke dag te bezorgen. Gegarandeerd dat ik een keer mee rij, liefst met anderen van dit forum natuurlijk :)
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    R.de.heus
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 108
    GeregistreerdCOLON za feb 19, 2011 10:23 pm
    WoonplaatsCOLON Zuidland

    Re: Cars4Kika 4juni (snel dus)

    door R.de.heus » di mei 17, 2011 10:19 pm

    de organisator is zelf idd lid van de toyota mr2 club vandaar dat die club goed vertegenwoordigt is maar alle merken zijn welkom en de kinderen gaan zelf autos kiezen waar ze in mee willen dus jah dan zijn mooie cabrio's al gauw goed he haha

    maar mensen is er intresse ?? reageer dan aub of vraag andere waarvan je weet dat ze wel een sportauto waardige auto hebben het moe gewoon een feest worden
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Cars4Kika 4juni (snel dus)

    door Andros » di mei 17, 2011 10:43 pm

    Ik heb zeker interesse maar het is voor mij te kort dag. Heb nog wat kleine dingetjes aan de MG te doen en heb die avond al plannen. Een volgende keer ga ik zeker mee overigens maar laat het dan wel iets eerder weten (no offence natuurlijk) :)
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Cars4Kika 4juni (snel dus)

    door RemcovanKuilenburg » do mei 19, 2011 12:08 am

    Wat een ontzettend goed initiatief om te doen en ik hoop dat er wat aanmeldingen gaan komen van ons forum. Even in je achterhoofd houden het zal je kind maar zijn met een ziekte die niet te genezen is of met een hoop chemo. En ik weet uit ervaring dat de lach van een kind die dat heeft door zo een dag boekdelen schrijft.

    Dus kom op mannen en vrouwen wie gaat er heen om dit voor elkaar te krijgen?
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    R.de.heus
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 108
    GeregistreerdCOLON za feb 19, 2011 10:23 pm
    WoonplaatsCOLON Zuidland

    Re: Cars4Kika 4juni (snel dus)

    door R.de.heus » do mei 19, 2011 7:20 pm

    ik heb ook reclame gemaakt bij wat woonboerderijen en opvang hier in de buurd en al gelijk zijn er weer 10 kids aan gemeld dus dat gaat weer goed
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

    Re: Cars4Kika 4juni (snel dus)

    door Nem58 » vr mei 20, 2011 9:32 pm

    Een paar jaar geleden heb ik ook meegereden met een dergelijke rit. Erg leuk om een dagje tussen de lamborghini's, ferrari's, Astons, etc. te vertoeven. Ik had ook net het geluk tegen een Lamboghini Countach te mogen dragracen :P En dat de nieuwe BMW M3 geintroduceerd op dit exclusieve evenement.

    Maar het mooiste is toch de intens gelukkige kindertjes..
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
  • Avatar gebruiker
    HansZ
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 152
    GeregistreerdCOLON vr dec 12, 2008 12:34 pm
    WoonplaatsCOLON Cothen

    Re: Cars4Kika 4juni (snel dus)

    door HansZ » za mei 28, 2011 9:31 am

    Ik heb me aangemeld voor as. zaterdag, hopen dat de weergoden meewerken.

    Groeten Hans
    - MG TF 2003 Tahiti Blue, K&N luchtfilter, Bastuck sportuitlaat,
    - Renault Megane TCE.
    - Toyota Aygo.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Cars4Kika 4juni (snel dus)

    door RemcovanKuilenburg » za mei 28, 2011 10:40 am

    Voor degene die gegaan zijn. Heel veel plezier en maak hele grote smiles op de gezichten van de kinderen.

    Top dat jullie gegaan zijn en een dikke :thumbsup:
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    R.de.heus
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 108
    GeregistreerdCOLON za feb 19, 2011 10:23 pm
    WoonplaatsCOLON Zuidland

    Re: Cars4Kika 4juni (snel dus)

    door R.de.heus » za mei 28, 2011 11:45 am

    hans leuk dat je ook komt ben ik nie de enigste met een Fje

    gr robert
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

    Re: Cars4Kika 4juni (snel dus)

    door firefighter » za mei 28, 2011 10:56 pm

    Helaas ben ik verhinderd op 4 juni.

    Ik wens jullie het allerbeste weer toe
    en,
    laat die snoetjes maar een big smile krijgen :lol: :lol:

    Heel veel plezier en succes :thumbsup:
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

    MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

    HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

    118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
  • Avatar gebruiker
    HansZ
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 152
    GeregistreerdCOLON vr dec 12, 2008 12:34 pm
    WoonplaatsCOLON Cothen

    Re: Cars4Kika 4juni (snel dus)

    door HansZ » zo mei 29, 2011 5:50 pm

    Hoi Remco, we moeten nog gaan, het is zaterdag 4 juni. Ik zal die jongens met die toyota's.
    gelijk onze club kleding even laten zien.
    - MG TF 2003 Tahiti Blue, K&N luchtfilter, Bastuck sportuitlaat,
    - Renault Megane TCE.
    - Toyota Aygo.
  • Avatar gebruiker
    R.de.heus
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 108
    GeregistreerdCOLON za feb 19, 2011 10:23 pm
    WoonplaatsCOLON Zuidland

    Re: Cars4Kika 4juni (snel dus)

    door R.de.heus » zo mei 29, 2011 7:28 pm

    hey hansZ heb jij nog meer club kleding dan ik heb nog niks haha :roll:
    dus als je wat te leen of koop heb moe je het maar laten weten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten