Even een klein beeld schetsen!
Vorig jaar heb ik een groot wielerevenement georganiseerd waar ongeveer 400 deelnemers aan mee deden. Hiervoor was de stad eigenlijk helemaal afgezet en het parcours ging dwars door het centrum langs alle kroegen, winkels en kerkplein! om zo via mooie langschapswegen weer het centrum in de denderen!
Om alles een stuk spectaculairder te maken waren er ( uit mijn hoofd zon 8 tot 10) MGFs die ook een paar rondjes mochten.
Om even te quoten ( weet niet meer wie) Rijden op dit parcours was leuker als rijden op circuit zandvoort! (wie was dat ook al weer? )
Dit om even aan te geven hoe het er aan toe ging!
Nu werd ik benaderd hoe het er dit jaar voor staat! en ik heb geen idee.. Ik weet dat de organisatie druk bezig is met de gemeente. Maar de gemeente moet met geld over de brug komen!
Datum staat nog niet vast! wordt iets later in het jaar. denk aan eind mei tot eind juni.
Gaat het door? Staat nog ook nog niet vast!
Maar om alvast een beeld te scheppen hoeveel MGF-ers aanwezig zullen zijn gaan we het lijstje aanvullen. Ik heb alvast opgeschreven wie ik denk dat er wel weer bij zouden zijn. Mocht ik het mis hebben, haal je naam dan aub eruit. en sorry als ik je vergeten ben.
Onthoudt! omdat de datum nog niet vast staat gaat het om de Intentie om te komen!
Ik heb de intentie om mee te doen met scheuren in meppel!
1; Videomike
2; Bruce
3; Bruno
4; Hans
5; Mr caribbean
6; Kevin
7;





