BUTTON_POST_REPLY 105 berichten
14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)
  • MGTF160
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON za apr 10, 2010 11:48 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door MGTF160 » vr feb 18, 2011 1:28 pm

    Hallo MG rijders.

    Velen van jullie zullen mij nog niet kennen omdat ik nog niet met jullie op pad geweest ben naar events. Maar ben al wel een tijdje aanwezig op het forum (zie mijn voorsteltopic http://www.mgf-tf.com/phpBB2/viewtopic.php?f=13&t=9879. )
    Nu is het zo dat ik vanuit het ''tuning-wereldje'' bij mijn MG ben gekomen. Waarbij ik ook iets leuks wil maken van mijn MG TF (al zal die niet zo extreme worden als de auto die ik hiervoor had).
    Nu is het zo dat ik moderator ben van het Automaxx forum (402 events). Deze organiseren op 14 augustus 2011 in Assen het '' Great British '' evenement. Het zal natuurlijk leuk zijn als groep MG F/TF rijders daar op de paddock te staan. Natuurlijk is het ook leuk om hier in een lange rij naartoe te rijden.
    Mochten jullie intresse hebben stuur mij dan een berichtje (voor vragen) of vul in dit topic je naam aan als je er zeker bij wilt zijn, dan zal ik voor een mooie plek zorgen.

    http://www.greatbritish.nl

    Afbeelding

    Groeten,

    Daniël


    Lijstje die zich hebben aangemeld:

    1. MGTF160
    2. Ultimate
    3. Blue Trophy
    4. HansZ
    5. RicardoMGF
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    Laatst bijgewerkt door 5 op MGTF160, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Ultimate » vr feb 18, 2011 1:39 pm

    Klinkt erg tof en valt binnen me vakantie.
    Is er dit dag ook een mogelijkheid om een rondje te scheuren over het circuit?
    Ik laat het je weten!
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • MGTF160
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON za apr 10, 2010 11:48 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door MGTF160 » vr feb 18, 2011 1:54 pm

    Ultimate schreefColonKlinkt erg tof en valt binnen me vakantie.
    Is er dit dag ook een mogelijkheid om een rondje te scheuren over het circuit?
    Ik laat het je weten!

    Ja ook kan je op het circuit 20 minuten je uitleven. (eind van de middag) hiervoor zitten wel kosten aan.
  • Avatar gebruiker
    Hippert
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 450
    GeregistreerdCOLON di feb 02, 2010 7:13 pm
    WoonplaatsCOLON leeuwarden

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Hippert » vr feb 18, 2011 3:07 pm

    Klinkt leuk, is ook niet ver van mijn huisje.

    Ik heb (tja dat weet ik nu al :? ) die dag een BBQ.
    Maar als er aardig wat mensen van MGF.BE komen dan zeg ik het af en ben ik van de partij.
    1999 antraciet MGF MPi
    (in mijn bezit van geweest van 25-07-09 tot 23-07-11)
  • MGTF160
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON za apr 10, 2010 11:48 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door MGTF160 » vr feb 18, 2011 3:12 pm

    Hippert schreefColonKlinkt leuk, is ook niet ver van mijn huisje.

    Ik heb (tja dat weet ik nu al :? ) die dag een BBQ.
    Maar als er aardig wat mensen van MGF.BE komen dan zeg ik het af en ben ik van de partij.
    BBQ kan toch ook begin van de avond :lol: . Meestal loopt het paddock tegen 17.00 weer leeg.
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Kevin » vr feb 18, 2011 3:55 pm

    Lijkt me leuk, maar ik ben dan op vakantie...
  • Avatar gebruiker
    Hippert
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 450
    GeregistreerdCOLON di feb 02, 2010 7:13 pm
    WoonplaatsCOLON leeuwarden

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Hippert » vr feb 18, 2011 4:05 pm

    MGTF160 schreefColon
    Hippert schreefColonKlinkt leuk, is ook niet ver van mijn huisje.

    Ik heb (tja dat weet ik nu al :? ) die dag een BBQ.
    Maar als er aardig wat mensen van MGF.BE komen dan zeg ik het af en ben ik van de partij.
    BBQ kan toch ook begin van de avond :lol: . Meestal loopt het paddock tegen 17.00 weer leeg.



    het verhaal eist misschien meer context.
    Ik ben een week lang weg met een team om wedstrijden te zeilen overal in friesland. dat begint 12 augustus. die zondag hoeven we dan niet te zeilen maar dan gaan we met z'n alles BBQen.
    hapjes maken vooral drinken etc etc.
    maarja zeilen is mijn hobby, MG is mijn passie.
    (en ik kan de rest van de week ook nog met ze eten en zuipen)
    1999 antraciet MGF MPi
    (in mijn bezit van geweest van 25-07-09 tot 23-07-11)
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Ultimate » vr feb 18, 2011 6:15 pm

    Dus:
    Als ik wil komen, in mijn F, samen met mn vriendin en wil parkeren in het paddock (show gedeelte) ben ik 20 euro kwijt.
    Een 20 minuten op de baan is 30 euro.
    Ben ik totaal 50 kwijt voor een super dag?
    Klinkt interessant
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Kevin » vr feb 18, 2011 7:21 pm

    tenzij je bij een deelnemende club hoort dan is het anders (gratis, alleen passagiers betalen)
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Ultimate » vr feb 18, 2011 7:22 pm

    Kevin schreefColontenzij je bij een deelnemende club hoort dan is het anders (gratis, alleen passagiers betalen)


    Dan gaat er dus 6 euro af.
    Hoe vind de rest dit?
    Anders kunnen we als MGF.be club gaan.
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • MGTF160
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON za apr 10, 2010 11:48 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door MGTF160 » vr feb 18, 2011 7:45 pm

    Ultimate schreefColon
    Kevin schreefColontenzij je bij een deelnemende club hoort dan is het anders (gratis, alleen passagiers betalen)


    Dan gaat er dus 6 euro af.
    Hoe vind de rest dit?
    Anders kunnen we als MGF.be club gaan.

    Laat mij dit maar regelen.. ik heb connecties met 402events... (als dat in ieder geval van het bestuur van mgf.be mag :wink: )
    Dan regel ik wel met de directeur van 402events een mooi plekje als we met een mooie groep komen!
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Ultimate » vr feb 18, 2011 9:11 pm

    MGTF160 schreefColon
    Ultimate schreefColon
    Kevin schreefColontenzij je bij een deelnemende club hoort dan is het anders (gratis, alleen passagiers betalen)


    Dan gaat er dus 6 euro af.
    Hoe vind de rest dit?
    Anders kunnen we als MGF.be club gaan.

    Laat mij dit maar regelen.. ik heb connecties met 402events... (als dat in ieder geval van het bestuur van mgf.be mag :wink: )
    Dan regel ik wel met de directeur van 402events een mooi plekje als we met een mooie groep komen!


    Mooi!
    Ik hou hem vast
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door RemcovanKuilenburg » vr feb 18, 2011 9:12 pm

    Voor 6 euro er af met mgf.be daar staan :roll: ik dacht eerder aan gratis daar staan en eventueel tegen gereduceerde betaling de baan op. Het is wel een F/TF waar je het over hebt :wink:

    Maar overleg even met Bruno wat hij er van vindt. Ik zal het nog even aanzwengelen in het beheerders gedeelte hoe ze er over denken. Maar MGTF160 jij gaat het dan regelen? En komen wij dan ook met ons logo met link op de website te staan?
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Ultimate » vr feb 18, 2011 9:12 pm

    Dan gaan we een lijstje maken.

    Great British 2011:

    - Mike (Ultimate)
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door RemcovanKuilenburg » vr feb 18, 2011 9:16 pm

    @ Ultimate doe je het wel onder voorbehoudt? Het is 305 KM en stel dat je niet open kan rijden :lol: :wink:
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
BUTTON_POST_REPLY 105 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten