Winteridee!
Een leuke rit door Noord Limburg op 11 december. Voor de echte kaartlezers is er een gekruide versie van 250km. Als je gewoon een mooie toertocht wil doen is er een bol-pijl rit van 150km.
Meer info: http://www.sezoensrally.be/moustacheclassic/index.php