is er al iets bekend over de dynorun dit jaar want ik heb een paar colegas op het werk dat mee willen.
dus dat worden 2 mg zrkes en een rover 620ti.
enfin ik hoor het wel
mrcarribean





Hippert schreefColonen zijn er ook kosten aan verbonden?




Bruno schreefColonAls het na 20 november is, kan ik een piggy back op mijn f testen. Anders misschien een idee, om de racer eens op de bank te krijgen, alleen is dit logistiek niet simpel.
Onder het moto, wie oh wie is er bereid om dit te organiseren. T'moet niet altijd het "bestuur" zijn die hierin het voortouw neemt.


Carl schreefColonNog Animo?
Is er al een voorstel "tout court" voor een nieuwe partner?
En is er al terug contact genomen met Goes voor verduidelijking van de vorige resultaten?

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.