Er was sparke van eventuele overnemers zoals Saab, Toyota of BMW, maar van "horen zeggen" hoor je veel liegen.
BTW, Jupilerman, ook mijn ruitje begaf het vandaag tijdens onze betogings-trip.
Wat de media betreft...we waren ook op het middagnieuws van de VRT en op TV-Brussel...
Wat de opkomst betreft....in mijn ogen veel te weinig, ik schat een dikke 40 MG's.....en waar waren de ROVERS

?????
