Ik heb eindelijk de tijd gehad om het één en ander online te zetten.
Mogen wij u voorstellen:
zaterdag 21 augustus 2010
The Day BeFore
zondag 22 augustus 2010
10de Int. MGF Kempenrit
De MGF Kempenrit werd voor het eerst georganiseerd in 2001 als een uitdaging om eens een ritje te organiseren populair voor de moderne MG's (toen enkel de MGF). Mee dankzij dit forum (in een andere vorm), is het uitgegroeid tot één van de bekendste MGF/TF events in Europa. Elk jaar, en dit jaar voor de laatste maal, brengen we zo veel mogelijk MGF/TF's bij elkaar. Daarbij verliezen we uiteraard ook niet onze aandacht voor de oldtimer en andere MG's (Zed-cars).
De opstelling van de auto's op zondagochtend is uniek en wordt door velen gesmaakt. Als ik door de deelnemerslijst ga voor dit jaar, wordt het een top-uitgave met tal van interessante auto's en mensen.
Enkele voorbeelden van niet te missen deelnemers:
- - MGTF 80th Anniversary LE in de 3 mogelijke kleuren
- de MGF Racing Vintage: Car of the Show op MGIM09
- Een MGTF Vintage Racing (gelimiteerd tot 30 exemplaren)
- MGF in Old English White, MGTF in Dover White, MGTF in Frost White
- de alomgekende MGF "Scarlet Fever", Pascal's higly modified TF135 in Trophy Yellow en Bruno's gekende Volcano MGF 180
- 2x MGTF modeljaar 2009
- MGTF 85th Anniversary LE
- 5x MG ZT's met V8 motor
De formule van sfeer, MG's, locatie, vrijheid, ... doet wonderen. In het roadbook dat u de dag zelf bij registratie/inschrijving ontvangt, staat een eenvoudige rit weergegeven volgens bolletje/pijl. U vertrekt wanneer u er zin in heeft.
In de late namiddag, omstreeks 17u00 is er nog een dankwoordje en de spannende prijsuitreiking.
Plaats van het gebeuren op zondag
taverne 't Vossenhol
Abdijstraat 3
3271 Averbode (België)
(Voor-)inschrijving
Al dan niet bevestigend met een betaling, maakt het de organisatie makkelijker en zorgt ervoor dat u de dag zelf minder lang dient aan te schuiven.
Voorinschrijving
De dag zelf kan u ook nog altijd ter plaatse inschrijven.
Kosten
10 euro per auto / MGCCA-leden hebben reeds lidgeld betaald
Meer info
Op de volgende link. En mochten er nog vragen zijn, dan beantwoorden we die graag.
Graag verwelkomen we u in Averbode !!








