BUTTON_POST_REPLY 255 berichten
10de Int. MGF Kempenrit
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    10de Int. MGF Kempenrit

    door ErikB » ma jul 19, 2010 3:48 pm

    Afbeelding

    Ik heb eindelijk de tijd gehad om het één en ander online te zetten.

    Mogen wij u voorstellen:

    zaterdag 21 augustus 2010
    The Day BeFore

    zondag 22 augustus 2010
    10de Int. MGF Kempenrit

    De MGF Kempenrit werd voor het eerst georganiseerd in 2001 als een uitdaging om eens een ritje te organiseren populair voor de moderne MG's (toen enkel de MGF). Mee dankzij dit forum (in een andere vorm), is het uitgegroeid tot één van de bekendste MGF/TF events in Europa. Elk jaar, en dit jaar voor de laatste maal, brengen we zo veel mogelijk MGF/TF's bij elkaar. Daarbij verliezen we uiteraard ook niet onze aandacht voor de oldtimer en andere MG's (Zed-cars).

    De opstelling van de auto's op zondagochtend is uniek en wordt door velen gesmaakt. Als ik door de deelnemerslijst ga voor dit jaar, wordt het een top-uitgave met tal van interessante auto's en mensen.
    Enkele voorbeelden van niet te missen deelnemers:
      - MGTF 80th Anniversary LE in de 3 mogelijke kleuren
      - de MGF Racing Vintage: Car of the Show op MGIM09
      - Een MGTF Vintage Racing (gelimiteerd tot 30 exemplaren)
      - MGF in Old English White, MGTF in Dover White, MGTF in Frost White
      - de alomgekende MGF "Scarlet Fever", Pascal's higly modified TF135 in Trophy Yellow en Bruno's gekende Volcano MGF 180
      - 2x MGTF modeljaar 2009
      - MGTF 85th Anniversary LE
      - 5x MG ZT's met V8 motor

    De formule van sfeer, MG's, locatie, vrijheid, ... doet wonderen. In het roadbook dat u de dag zelf bij registratie/inschrijving ontvangt, staat een eenvoudige rit weergegeven volgens bolletje/pijl. U vertrekt wanneer u er zin in heeft.

    In de late namiddag, omstreeks 17u00 is er nog een dankwoordje en de spannende prijsuitreiking.

    Plaats van het gebeuren op zondag
    taverne 't Vossenhol
    Abdijstraat 3
    3271 Averbode (België)

    (Voor-)inschrijving
    Al dan niet bevestigend met een betaling, maakt het de organisatie makkelijker en zorgt ervoor dat u de dag zelf minder lang dient aan te schuiven.

    Voorinschrijving

    De dag zelf kan u ook nog altijd ter plaatse inschrijven.

    Kosten
    10 euro per auto / MGCCA-leden hebben reeds lidgeld betaald

    Meer info
    Op de volgende link. En mochten er nog vragen zijn, dan beantwoorden we die graag.

    Graag verwelkomen we u in Averbode !!

    Afbeelding
    Laatst bijgewerkt door 3 op ErikB, in totaal 0 keer bewerkt.
  • .:bert:.
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    GeregistreerdCOLON wo maart 14, 2007 8:42 pm
    WoonplaatsCOLON Halen

    door .:bert:. » ma jul 19, 2010 4:00 pm

    Ideaal om een zwaar weekend af te sluiten.
    Mooie locatie trouwens :thumbsup:
    MGF'96

    52" TTB, Donkere Cup's, Good-Year Eagle F1 GS-D3, Miltek, Witte Pinkers, Lowering Pins, Washers.
  • Adrian Clifford
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON ma jan 08, 2007 11:18 am
    WoonplaatsCOLON Leigh on Sea Essex UK
    CONTACTCOLON

    door Adrian Clifford » ma jul 19, 2010 9:39 pm

    Well, with the exception of Marina's beautiful Vintage Racing and Pascal's incredble TF, that list of Erik's looks like all UK cars, so what are you guys and girls bringing ?

    Come on, surprise us, it's the 10th anniversay event, let's make it special !!

    Maybe for the first time in Europe, we will have all three 80th anniversary TF colours together.

    Shame we can't get the three 75LE colours together, we are trying to do that at MGF15 on August 1st, where we should get all of the anniversary colours together, 75's, 80's and 85's.
    an MG is for life, not just for Christmas.
    events@mgccangliacentre.org.uk
    TF150 80th anniversary in Pearl Black #835/1600. Piper 4-2-1 manifold, Piper Sports-cat, Daytona, Vader cold-air, Bilstein shock absorbers and Z & F re-map, at 124 db, Pearl is officially noisy.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma jul 19, 2010 10:59 pm

    Dju, dacht ik even in te schrijven als eerste, ik heb nog nooit een hoger nummer gehad, en dat op dag 1 van de inschrijving ? :shock: :?
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » ma jul 19, 2010 11:28 pm

    hey

    alez ik heb ook voor ingeschreven met onze pa als co piloot,als da maar goe komt.
    :lol:

    mrcarribean
    8) 8) 8)
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » ma jul 19, 2010 11:35 pm

    Thanks voor hen die zich al hebben toegevoegd.

    Bruno schreefColonDju, dacht ik even in te schrijven als eerste, ik heb nog nooit een hoger nummer gehad, en dat op dag 1 van de inschrijving ? :shock: :?

    We gaan je niet vergeten.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di jul 20, 2010 12:04 am

    Ik heb alvast 2 MG's ingeschreven...
    Wil ik de derde op een trailer brengen ? :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » di jul 20, 2010 5:16 pm

    Zo ook alvast een voorinschrijving gedaan.

    Kan echter nog niet beloven dat we ook daadwerkelijk de F bij zullen hebben.
    Het is namelijk nog maar de vraag of hij tijdig klaar zal zijn voor dit event.

    Indien de F tijdig klaar is, zal mijn F-je vast ook wat extra aandacht krijgen :wink:
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » di jul 20, 2010 5:17 pm

    Bruno schreefColonIk heb alvast 2 MG's ingeschreven...
    Wil ik de derde op een trailer brengen ? :wink:


    Hmmm, kunnen we hem op tijd klaarstomen....? :wink:
  • .:bert:.
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    GeregistreerdCOLON wo maart 14, 2007 8:42 pm
    WoonplaatsCOLON Halen

    door .:bert:. » di jul 20, 2010 10:23 pm

    Voorischrijving gedaan, betalen zal ik de dag zelf doen.
    MGF'96

    52" TTB, Donkere Cup's, Good-Year Eagle F1 GS-D3, Miltek, Witte Pinkers, Lowering Pins, Washers.
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » di jul 20, 2010 11:03 pm

    Bedankt !!

    Remieme schreefColonZo ook alvast een voorinschrijving gedaan.

    Je stond al op de lijst van Adrian, maar ik heb het aangepast.

    Remieme schreefColonHet is namelijk nog maar de vraag of hij tijdig klaar zal zijn voor dit event.

    Ik hoop van niet, ... waar moet ik in Gods naam een "chocolate" laten parkeren :wink:
    Alle gekheid, 't zou mooi zijn om de onthulling op de Kempenrit te doen. Go for it !! Nog een maand, moet toch lukken, niet ?
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » wo jul 21, 2010 1:43 pm

    Erik schreefColon
    Remieme schreefColonHet is namelijk nog maar de vraag of hij tijdig klaar zal zijn voor dit event.

    Ik hoop van niet, ... waar moet ik in Gods naam een "chocolate" laten parkeren :wink:
    Alle gekheid, 't zou mooi zijn om de onthulling op de Kempenrit te doen. Go for it !! Nog een maand, moet toch lukken, niet ?


    Het zal spannend worden, aangezien het bedrijf ook nog sluit omwille van vakantie. We willen er ook geen tijdsdruk op leggen, omdat we dit keer de F tip-top terug willen en niet weeral half werk zoals vorig jaar.

    Dus... spannend afwachten!
    MGF Co-pilote
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo jul 21, 2010 7:20 pm

    Da's makkelijk, er is al ingeschreven voor ons :wink:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    Thomas
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 639
    GeregistreerdCOLON zo maart 28, 2004 12:35 pm
    WoonplaatsCOLON Maassluis Nederland

    door Thomas » wo jul 21, 2010 8:16 pm

    Ook wij zijn er weer bij dit jaar.
    We zien er nu al naar uit. 8)

    Thomas en Desiree

    @ErikB. Lees ik goed dat dit de laatste maal "De Kempenrit" is? :shock:

    ErikB schreefColon Elk jaar, en dit jaar voor de laatste maal,
    Snel....Sneller.....Snelst
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » wo jul 21, 2010 8:31 pm

    Thomas schreefColon
    @ErikB. Lees ik goed dat dit de laatste maal "De Kempenrit" is? :shock:

    ErikB schreefColon Elk jaar, en dit jaar voor de laatste maal,



    Klopt.....the end....
BUTTON_POST_REPLY 255 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten