Heren!
Helaas organiseer ik het dit keer niet, en hebben we geen vrij spel zoals vorige keer ( wachten tot mei 2011!! voor de nieuwe wielertijdrit! )
Maar ik werd geattendeerd door een vriend van mij op deze rally.
Is voor een goed doel en als je de foto's bekijkt ( nummer 33,34,35 daar ergens) doet er ook al een MG-er mee! ( vorige jaar althans )
Deelname kost 130 euro per auto ( 2 personen) en is inclusief koffie bij ontvangst, lunch en buffet achteraf.
opbrengst gaat naar stichting hartdroom (
www.hartedroom.nl )
Het is zaterdag 4 september. Ik wil nu alvast even pijlen of er mensen geinteresseerd zijn om mee te rijden..
Groet,
Michael
Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat