Ik zet mijn auto wel eens op de parkeerplaats voor de slagboom van Center Parcs. Dat is maar een klein stukje lopen naar het circuit en de auto staat daar veilig.
Trein station Haarlem is ook een goede optie.
Groet
- MG TF 2003 Tahiti Blue, K&N luchtfilter, Bastuck sportuitlaat, - Renault Megane TCE. - Toyota Aygo.
Ik zal maandag even kijken met een paar vrienden
Ga niet in de MG want daar past maar 1 passagier in.
Maar zal goed kijken of ik wat F-TFjes tegen kom op het parkeer plaats.
Als ik er een paar spot, telt dat dan ook (in GESPOT)?
1999 antraciet MGF MPi (in mijn bezit van geweest van 25-07-09 tot 23-07-11)