Wat er toen gebeurde.
We waren net een stel kleine jongen op een kartbaan. Een mooi parcours waar we ons konden uitleven, met 110 km door Meppel heen en nog geholpen worden door oom agent ook die op de rondtonde aanwijzigen stond te geven omdat we deze links moesten nemen.
Buiten de bebouwde kom ging het gas helemaal open. 180 km p/uur en Bruno in de spiegel die er wel langs kon. Dit is echt waar een MGF voor gemaakt is. Wat een kick.
De tweede ronde iets rustiger gedaan omdat het licht geregend had, maar de teller gaf toch nog 160 km p/uur aan buiten de bebouwde kom. Daarna een leuke tocht door Giethoorn en Zwartsluis gedaan waar het gas er regelmatig weer op ging.
Hopen dat we volgend jaar weer mogen komen van de organisatie. Het publiek heeft dit wel mooi gevonden al hadden wij geen tijd om dit te zien.
Groeten Hans






