Hebben er zin in






ErikB schreefColonNu kunnen we er ook over meespreken.
Super, one of a kind, event. Dit kan je met niets vergelijken.
Gelukkig is de Day beFore geëvolueerd tot de Day en is de organisatie niet meer afhankelijk van de Kempenrit.
Tijd om na te denken over een Day After, Mechelen - Veurne.






colintf schreefColonIt was great to see you all during the Kempenrit weekend.
Thankyou for your hospitality and for a great "The Day"
Many thanks from all the V8's![]()
colintf schreefColonwe are already talking about coming back to Hotel Ve the same weekend in 20100
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.