BUTTON_POST_REPLY 152 berichten
Zolder: vrij rijden
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » do nov 04, 2010 1:34 am

    Ik geef gewoon even mee dat er nu zondag, 7/11, nogmaals amateurwedstrijden gereden worden te Zolder.
    Zoals gewoonlijk sprintjes en een uithouding.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » do nov 04, 2010 11:16 pm

    En daar doen wij volgend jaar ook aan mee :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » vr nov 05, 2010 10:07 pm

    Bruno schreefColonEn daar doen wij volgend jaar ook aan mee :wink:


    hey concurentie ik ook hihi :lol:

    mrcarribean
    8) 8) 8)
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » ma nov 08, 2010 12:15 am

    Vandaag dus met Smodmog naar Zolder geweest... fris weer, maar droog...althans tot laat in de namiddag, dan was het serieus vochtig.
    Zoals steeds een meute Porsches, BMW's enz.
    Rondetijden lagen zowat tussen de 1'40" en 2'15".
    Later, op een doorweekt circuit draaide één van de tragere deelnemers...2'17"...... :shock:

    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding

    Hier een foto van 't speeltje waar ik volgend seizoen ook even mee aan de slag mag.....Toyota Yaris Cup :twisted:
    Afbeelding
    Afbeelding
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma nov 08, 2010 12:39 am

    Low budget racing ? 1:40 sec. ? My ass, wat doen zo'n wagens in godsnaam bij Skylimit events. Gewoon belachelijk ! :roll:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » ma nov 08, 2010 12:42 am

    Bruno schreefColonLow budget racing ? 1:40 sec. ? My ass, wat doen zo'n wagens in godsnaam bij Skylimit events. Gewoon belachelijk ! :roll:


    Inderdaad, low budget is zelfs hier ver te zoeken....op dertig wagens mss 3 of 4......en dan nog.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma nov 08, 2010 12:50 am

    pppf, echt, hier zou paal en perk aan moeten worden gesteld, want deze races schieten hun doel zwaar voorbij. Voor de echte lowbudgetters is de lol er ook snel af, als je langs alle kanten dikke Porsches je komen dubbelen na 2 ronden. Resultaat is dat er geen motivatie meer zit bij deze low budget mensen, dat ze meer in hun spiegels moeten kijken dan vooruit, en dat ze dus afhaken, waardoor de grote jongens weer alleen overblijven en er voor diezelfde lowbudgetters misschien in het beste geval door iemand, een andere race wordt georganiseerd, waarna, de dikke bakken die niet meer meekunnen met de nog dikkere bakken dan maar weer het leven van de kleine garnalen komt verzuren, omdat ze daar, met al hun geld, weer wel kunnen winnen...en we zijn terug van voor af aan.
    ik ga het de verantwoordelijken aldaar wel eens op hun brood geven. Jammer genoeg zwichten ook zij voor de centen waarschijnlijk.... :|
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » ma nov 08, 2010 1:11 am

    Tja, het minste wat men zou kunnen doen is alles onderverdelen in verschillende klasses, dus ook in verschillende races...
    Die enkele echte low budget racers reden vandaag gewoon wat oefenlaps tussen de sprints en uithouding... en dan nog trainen de dikke bakken mee....
    De races bij droog weer, dat ging nog redelijk, maar bij regenweer moet je over een erg groot hart beschikken om als kleine jongen tussen dat geweld te rijden, geloof me....
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » ma nov 08, 2010 10:22 pm

    Ronald MG TF schreefColonTja, het minste wat men zou kunnen doen is alles onderverdelen in verschillende klasses, dus ook in verschillende races...
    Die enkele echte low budget racers reden vandaag gewoon wat oefenlaps tussen de sprints en uithouding... en dan nog trainen de dikke bakken mee....
    De races bij droog weer, dat ging nog redelijk, maar bij regenweer moet je over een erg groot hart beschikken om als kleine jongen tussen dat geweld te rijden, geloof me....


    o dan had ik toch een HEEEEL GROOT HART met mijne mini 65 pk tussen die mannen :lol:
    enfin mijn snelste met de mini was 2 min 28 bij droog wegdek.
    maar volgend jaar rara wie weet ... :?

    mrcarribean
    8) 8) 8)
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » wo nov 17, 2010 7:34 pm

    Vandaag heeft Jos, één van onze piloten op de ZR, zijn licentie behaald.
    Heb een korte sessie met Jos kunnen meerijden en was, net zoals de instructeur, aangenaam verrast. Goe bezig Jos! :wink:
    Zelf ook een korte sessie gereden, ging vrij vlotjes. Jammer dat de wagen ook nog door anderen moest gebruikt worden, hierdoor bleef het beperkt tot 1 sessie. Toch goed geamuseerd... :)
    Afbeelding
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: Zolder: vrij rijden

    door Ronald MG TF » di feb 22, 2011 3:45 pm

    Binnen twee weekskes hopelijk nog wat rondjes afwerken, tenminste als de weersomstandigheden én de andere deelnemers het niet verbrodden zoals vorige maand...regen en een oliespoor van hier tot in Tokyo.... :evil:
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: Zolder: vrij rijden

    door Ronald MG TF » vr jun 10, 2011 11:41 am

    De weersvoorspelling voor komende trackday ziet er gunstig uit... :thumbsup:
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Zolder: vrij rijden

    door ttdesign6 » vr jun 10, 2011 2:22 pm

    Wij zullen er zijn. (de Limbo's) :wink:
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: Zolder: vrij rijden

    door BlackFox » vr jun 10, 2011 3:42 pm

    Zonder mij, ik moet helaas werken :(
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re:

    door ovi » vr jun 10, 2011 3:54 pm

    Bruno schreefColonpppf, echt, hier zou paal en perk aan moeten worden gesteld, want deze races schieten hun doel zwaar voorbij. Voor de echte lowbudgetters is de lol er ook snel af, als je langs alle kanten dikke Porsches je komen dubbelen na 2 ronden. Resultaat is dat er geen motivatie meer zit bij deze low budget mensen, dat ze meer in hun spiegels moeten kijken dan vooruit, en dat ze dus afhaken, waardoor de grote jongens weer alleen overblijven en er voor diezelfde :|

    :thumbsup:
    Vooral met slechte remmen zoals op mijn Elan is het levensgevaarlijk als zo'n bimbo u nog juist voor dat je gaat beginnen remmen voorbij komt en dan vol in de brakes gaat!!! :shock:
    Echt een paar keer bijna prijs gehad dus dan is de fun er wel degelijk af en zit je voor ieder rempunt wel degelijk te kijken langs waar ze u nog gaan voorbij stuiven! :(
BUTTON_POST_REPLY 152 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten