




Andros schreefColonIk wil op zich best mee maar tis mss handiger en gezelliger met een bijrijder. Dus als hier F-loze mensen mee willen rijden etc dan wil ik best komen. Laat maar weten

ErikB schreefColonOf we huren een bus ....


Ronald MG TF schreefColonOk, Bruce huurt de dvd, en wij gaan met z'n allen met de bus bij Bruce kijken....


Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.