


LEBLAR schreefColon@ Bruno: Neem jij nog club-kleding voor de verkoop mee?


LEBLAR schreefColonsorry Bruno en Bruce![]()




PieterV schreefColonNog even terug komen op het verzamelen.
Verzamelen we nog steeds om 10.00 uur bij de Mac in Waalwijk
![]()
Zo ja, dan verzamelen wij ( PieterV/MrDj/Bakel/Jeroen? ) rond 9.30 bij de Max in DenBosch/rosmalen (langs de A2).
MrDj haal ik dan vooraf op bij station DenBosch Oost (tenzij Jeroen meegaat, dan hoop ik dat Bakel even over Den Bosch Oost wil rijden..)
Let's reply ! Ik heb er zin in ! Een mooie lijst met MGFbe"ers


Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.