BUTTON_POST_REPLY 121 berichten
CONDROZ rit 7 SEPTEMBER 2008
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

door lucas » za sep 06, 2008 4:49 pm

Het weer voor zondag ziet er schitterend uit : veel hevige buien en sterke rukwindjes bij een zomers temperatuurtje van 13 graden in het walenland... ik denk dat ik dringend een container grote struisvogeleieren ga afleveren aan moeder overste en haar meisjesharem :wink:
    en nu maar hopen dat de weerman-vrouw zich weer grandioos vergist heeft ... het zou de eerste keer niet zijn :lol:
    De Condrozrit wordt een spetterende uitdaging voor onze
    (T)Fjes en, geef toe, de UV zonindex zit aan de lage kant zodat zonnecremes niet echt mee moeten...
    het past volledig in onze filosofie van "less is more" :wink:
    Laatst bijgewerkt door 1 op lucas, in totaal 0 keer bewerkt.
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

door mrcarribean » za sep 06, 2008 7:22 pm

hey mannen

sorry maar ik moet helaas afhaken wegens gezonheidsredenen (heel zware verkoudheid)
    ik zal morgenvroeg nog zien hoe ik me voel en zal dan beslissen.

grtz

mg metro en man
    :( :( :(
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331

door lucas » za sep 06, 2008 7:32 pm

MG Metro-man schreefColonhey mannen

sorry maar ik moet helaas afhaken wegens gezonheidsredenen (heel zware verkoudheid)
    ik zal morgenvroeg nog zien hoe ik me voel en zal dan beslissen.

grtz

mg metro en man
    :( :( :(

Vroeg slapen, een ui tussen je oksels, een prop watten met vicks in je neusgaten, een saliethee en als afsluiter ne goeie jenever .. morgen geen probleem dus :lol:
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

door mrcarribean » za sep 06, 2008 7:40 pm

Vroeg slapen, een ui tussen je oksels, een prop watten met vicks in je neusgaten, een saliethee en als afsluiter ne goeie jenever .. morgen geen probleem dus

awel jeneverke das een heel goei gedacht. 8)

kzal is proberen en we zien wel morgen

grtz

mg metro en man
    :| :| :|
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331

door lucas » za sep 06, 2008 9:20 pm

MG Metro-man schreefColon
    Vroeg slapen, een ui tussen je oksels, een prop watten met vicks in je neusgaten, een saliethee en als afsluiter ne goeie jenever .. morgen geen probleem dus

awel jeneverke das een heel goei gedacht. 8)

kzal is proberen en we zien wel morgen

grtz

mg metro en man
    :| :| :|

Btw, zet een doosje fluwelen zakdoekjes maar op je nachtkastje (kleenex) ... you 'll never know :wink: :lol:
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » zo sep 07, 2008 2:00 am

Mensen, helaas ik moet afhaken, dit is waarschijnlijk wel het meeste "kortdag" dat iemand ooit heeft afgemeld :oops: maar het is niet anders, na een hele week gebebuffeld te hebben moet ik morgen weer aan de bak. :| Ach ja, het is voor en goed doel 8)
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » zo sep 07, 2008 10:50 am

Voor wie zou ik ook al weer dat trophygaas meenemen? PM even je adres dan stuur ik het wel op. Hoeveel wou je ook al weer? Ik heb een aantal stukken en een heel deel.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » zo sep 07, 2008 8:42 pm

Ik kon er jammergenoeg niet bij zijn, maar ben wel heel benieuwd hoe het was.. hier is hebben we de hele dag al buien gehad, hoe was het daar?

Of heel gezellig en iedereen zit nog na te tafelen, of geen reet aan en iedereen zit al thuis en durft er niets over te zeggen? :lol:
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » zo sep 07, 2008 9:31 pm

Ja, 'k ben ook benieuwd hoe het geweest is ...

(ik heb vooral wattenstaafjes gebruikt... idereeen begrijpt dat dit best ver weg van een Belgische weg gebeurd).
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » zo sep 07, 2008 11:07 pm

S C H I T T E R E N D E omgeving, en sublieme baantjes om volgas te gaan, op typische Zuid Belgische verlaten wegen, prachtige bochten door bosrijk gebied en met vergezichten om stil van te worden, ware het niet dat net daar de Phoenix lekker brulde. Het weer zat niet altijd mee, maar dat kon de pret bij mij voor geen 2 seconden drukken. Ik kwam niet om te bruinen, maar om te "rijden met een hoofdletter" ! De toerenteller heeft meer rood gezien dat wit, zeg maar ! dit was één van de beste evenementen wederom dit jaar.
    Ook het gezelschap was weer super : Veel gelachen, lekker gegeten en goed gedronken. Spijt dat het voorbij is.
    Bedankt Lucas en Daniëlle voor dit geweldige evenement.
    :applaus:

Wel spijtig van de TVR die moest weggetakeld worden met geknapte benzineleiding. Paul heeft dan maar de reis verder gezet in mijn F, en Roland is bij Michaël in de wagen gekropen....Resultaat : Ook Paul en Roland overwegen nu (terug) de aanschaf van een F/TF :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331

door lucas » zo sep 07, 2008 11:15 pm

Hoe is t geweest .... dit hoorde er spijtig genoeg ook bij.
    De rest van de dag was gewoonweg SUPER ... bijzondere dank aan alle aanwezigen
    Ook onze F ging vlotjes de toeren opzoeken ... go go go :wink:
    Afbeelding
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » zo sep 07, 2008 11:23 pm

komen net thuis van een super dag.

als een echte die hard toch voor een groot deel open gereden. niet zo fel de hoge toeren opgezocht. kwestie van tijdig schakelen :P en toch de rest vlotjes gevolgd.

we hebben weer een heleboel foto's getrokken vanuit de rijdende MG. maar het posten zal voor morgen zijn ;)

Lucas en Danielle, het was een top rit.

p.s. volgend jaar noemen we de rit gewoon Condroz rally :twisted: :wink: 8) :D
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » zo sep 07, 2008 11:51 pm

Inmiddels ook weer thuis aanbeland na een prachtige dag in de Ardennen. (zelf rijden is toch veel leuker dan naar een race kijken)

Leuke volgasstukken, rustige wegen, weinig drempels en goed gezelschap deden ook de toerenteller van onze F de hele schaal benutten.

Lucas en Danielle hebben weer laten zien hoe een perfecte rally eruit ziet: top locatie voor vertrek en afsluiting en met de wetenschap dat restaurants schaars zijn, een zeer leuke lunch stop onderweg.

Daar konden die paar buitjes vandaag niets aan bederven!
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

door Ivan » ma sep 08, 2008 5:10 am

Inderdaad, zeer leuke dag gehad. Bedankt Lucas en Danielle. En ook wij hebben bijna de hele rit open gereden. Het was zo een mooi dat ik bij de eerst volgende gelegenheid de rit nog eens ga rijden.

En voor de rest: zijn jullie echt waar hoog in de toeren moeten gaan?? :wink:
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331

door lucas » ma sep 08, 2008 8:27 am

BUTTON_POST_REPLY 121 berichten