Bruno schreefColon- Remieme & Em-gee-efke (Erwin & Aline) + BBQ
- Bruno + BBQ (zonder Inge)
- Jos en Nathalie
- RSV (Benny)& Heidi + BBQ
- Bruce OV (Helga als het mooi weer is)
- Rick
- SundayOnline + BBQ
- Paul van R (OV)
-
Waar blijven de anderen ? Zondag wordt het minder warm, maar t'zou droog blijven. Ik begrijp niet dat er niet meer gegadigden zijn voor deze rit : T'is de eerste dit jaar, eens TVR van dicht bij bewonderen en er tussen rijden, .....
Onbegrijpelijk![]()
Erwin, heb je ook een lijstje van de TVR'en ?
T'is de eerste dit jaar, eens TVR van dicht bij bewonderen en er tussen rijden, .....
En wie weet na een gezellige babbel en borrel eens zelf achter het stuur plaatsnemen




