





MGF schreefColonMaar je auto moet toch bijzonder zijn om mee te mogen doen aan die run? Onze auto is eigenlijk helemaal niet zo bijzonder, niet veel modificaties en het is geen LE oid..

Coen schreefColon(...)
"Adrian stelt verder voor om in te schrijven voor de Herritage Run."
Jullie hebben toch een Herritage uitvoering?







Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.