Sander schreefColonJannette en Josien maar doe geen moeite ze zijn al bezet![]()

Mans schreefColonMijn interesse gaat uit naar een uitlaat met een redelijk beschaafd geluid.![]()
Wat voor uitlaat heeft Jos onder zijn TF.

Bruno schreefColonOff topic, maar t'is inderdaad een Daytona met katalysator die ik onder Jos zijn TF plaatste. In het begin klonk hij vrij beschaafd, later is hij wat gaan inbranden, en gisteren klonk hij al heel wat luider, maar toch heel mooi. Ik denk echter dan een Phoenix ongeveer hetzelfde zou klinken met katalysator.

Bruno schreefColonT'zal zeker gedempter klinken, maar ik verschoot er gisteren toch van dat hij al aardig luid klonk. Zo had ik ooit eens een MGF in onderhoud met een Miltek en een kat. Wonder boven wonder klonk dat dan weer heel beschaafd, en dat met een Miltek

Bruno schreefColonT'zal zeker gedempter klinken, maar ik verschoot er gisteren toch van dat hij al aardig luid klonk. Zo had ik ooit eens een MGF in onderhoud met een Miltek en een kat. Wonder boven wonder klonk dat dan weer heel beschaafd, en dat met een Miltek

Rick schreefColonIk kan zeggen dat mijn milltek niet overdreven vind klinken. Er zit een mooi geluid IMO. Ik ben zeer tevreden over.

Bruce schreefColonRick schreefColonIk kan zeggen dat mijn milltek niet overdreven vind klinken. Er zit een mooi geluid IMO. Ik ben zeer tevreden over.
Maar je weet toch, dat hij nog moet inbranden en dat hij over de zeg volgende 5000 km wel wat luider kan worden...

Bruno schreefColonMans schreefColonMijn interesse gaat uit naar een uitlaat met een redelijk beschaafd geluid.![]()
Wat voor uitlaat heeft Jos onder zijn TF.
Off topic, maar t'is inderdaad een Daytona met katalysator die ik onder Jos zijn TF plaatste. In het begin klonk hij vrij beschaafd, later is hij wat gaan inbranden, en gisteren klonk hij al heel wat luider, maar toch heel mooi. Ik denk echter dan een Phoenix ongeveer hetzelfde zou klinken met katalysator.
Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.