lucas schreefColonNOTA VOOR ONZE NOORDERBUREN
Tanken op zondag niet altijd eenvoudig :
voor diegenen die de autostrade vanuit Lummen richting Leuven rijden stel ik voor om eerst de afrit 25 te nemen (afrit Diest) ; in de richting van Diest en in de onmiddellijke omgeving van de afrit vind je aan je rechterzijde een TOTAL station met bediening (handig en geen gesukkel met kaarten)
voor diegenen die een Visa, Maestro functie of Master Card hebben : kan men bij de meeste geautomatiseerde tankstations terecht
Of je kan uiteraard ook zorgen dat je een belgische vriend(in) bij je hebt of nog zoekt dan hoef je al het voorgaande niet te lezen
Maak je geen zorgen ik zal wel wat geld wisselen bij de bank..





???