BUTTON_POST_REPLY 200 berichten
MG Midzomertour!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » zo jun 24, 2007 7:05 pm

    lucas schreefColonNOTA VOOR ONZE NOORDERBUREN

    Tanken op zondag niet altijd eenvoudig :
    voor diegenen die de autostrade vanuit Lummen richting Leuven rijden stel ik voor om eerst de afrit 25 te nemen (afrit Diest) ; in de richting van Diest en in de onmiddellijke omgeving van de afrit vind je aan je rechterzijde een TOTAL station met bediening (handig en geen gesukkel met kaarten)

    voor diegenen die een Visa, Maestro functie of Master Card hebben : kan men bij de meeste geautomatiseerde tankstations terecht

    Of je kan uiteraard ook zorgen dat je een belgische vriend(in) bij je hebt of nog zoekt dan hoef je al het voorgaande niet te lezen :wink:


    Maak je geen zorgen ik zal wel wat geld wisselen bij de bank..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo jun 24, 2007 7:10 pm

    INSCHRIJVINGSGELD VAN 3 EURO

    om praktische reden vragen we alle deelnemers om het inschrijvingsgeld van 3 € met gepaste muntstukken te betalen ; zo vermijden we geklungel met teruggave van wisselgeld.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » zo jun 24, 2007 7:18 pm

    @ Sander, als je wil, kan je weer mee liften !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo jun 24, 2007 7:24 pm

    -Sander (OV)
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)

    Weten jullie al iets meer?
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo jun 24, 2007 7:27 pm

    Deelnemers tot nu toe :
    -Bruno
    -Ivan
    -Aline
    -Lucas
    -Julien
    -Sander (OV)
    -Pieter
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    -Arjan en zusje
    -Paul van R
    -Roland S
    -Paul (TVR)
    -Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    -André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
    -Sigrid Awouters Mga (Mgclub Limburg)
    -Vangoidsenhoven Gert Mgf (Mgclub Limburg)
    -MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)
    -Jos Macken Mgb (Mgclub Limburg)
    -Marin Wellens Mgb (Mgclub Limburg)
    -Marc Bruynseels Mgb
    -...
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    door Arjan » zo jun 24, 2007 10:46 pm

    Deelnemers tot nu toe :
    -Bruno
    -Ivan
    -Aline
    -Lucas
    -Julien
    -Sander (OV)
    -Pieter
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    -Arjan en zusje (Britt)
    -Paul van R
    -Roland S
    -Paul (TVR)
    -Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    -André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
    -Sigrid Awouters Mga (Mgclub Limburg)
    -Vangoidsenhoven Gert Mgf (Mgclub Limburg)
    -MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)
    -Jos Macken Mgb (Mgclub Limburg)
    -Marin Wellens Mgb (Mgclub Limburg)
    -Marc Bruynseels Mgb
    -...
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » zo jun 24, 2007 10:47 pm

    Deelnemers tot nu toe :
    -Bruno
    -Ivan
    -Aline
    -Lucas
    -Julien
    -Pieter
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    -Arjan en zusje
    -Paul van R
    -Roland S
    -Paul (TVR)
    -Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    -André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
    -Sigrid Awouters Mga (Mgclub Limburg)
    -Vangoidsenhoven Gert Mgf (Mgclub Limburg)
    -MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)
    -Jos Macken Mgb (Mgclub Limburg)
    -Marin Wellens Mgb (Mgclub Limburg)
    -Marc Bruynseels Mgb
    -...


    @Bruno, bedankt voor het aanbod maar ik sla deze keer over.
    Building >200BHP K-series
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » ma jun 25, 2007 5:43 am

    Deelnemers tot nu toe :
    -Bruno
    -Ivan
    -Aline
    -Lucas
    -Julien
    -Pieter
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    -Arjan en zusje
    -Paul van R
    -Roland S
    -Paul (TVR)
    -Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    -André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
    -Sigrid Awouters Mga (Mgclub Limburg)
    -Vangoidsenhoven Gert Mgf (Mgclub Limburg)
    -MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)
    -Jos Macken Mgb (Mgclub Limburg)
    -Marin Wellens Mgb (Mgclub Limburg)
    -Marc Bruynseels Mgb
    -Martine Vandebroek Mgf (Mgclub Limburg)
    -...
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » ma jun 25, 2007 8:02 am

    Ivan (Vanio) schreefColon-Sander (OV)
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)

    Weten jullie al iets meer?


    ik heb al 3€ aan de kant gelegd voor het geval dat.....
    Sorry Ivan maar ik weet het pas zaterdag te zeggen.
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma jun 25, 2007 8:23 pm

    3 EURO INSCHRIJVINGSGELD

    Voor alle duidelijkheid :
    Dit is niet een milieutaks, een gebruiksrecht van de parking, of what so ever ...
    De 3 euro wordt ook niet gebruikt om onze zwitserse bankrekening ff groter te maken .....

    Wat is het dan wel ?
    De 3 euro is bedoeld om de kopieerkosten van het roadbook (10 tal pagina's per roadbook) terug te winnen.
    Maar ik neem aan dat ieder deelnemend forumlid dit zelf wel reeds wist :wink:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » ma jun 25, 2007 9:12 pm

    Deelnemers tot nu toe :
    -Bruno
    -Ivan
    -Aline
    -Lucas
    -Julien
    -Pieter
    -Luc (OV)
    -Bruce & Helga
    -Kasper & Marion (OV)
    -Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    -Arjan en zusje
    -Paul van R
    -Roland S
    -Paul (TVR)
    -Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    -André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
    -Sigrid Awouters Mga (Mgclub Limburg)
    -Vangoidsenhoven Gert Mgf (Mgclub Limburg)
    -MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)
    -Jos Macken Mgb (Mgclub Limburg)
    -Marin Wellens Mgb (Mgclub Limburg)
    -Marc Bruynseels Mgb
    -Martine Vandebroek Mgf (Mgclub Limburg)
    -...

    Gijs gaat uit logeren dus wij zijn erbij, wie Ivan, Lucas advies voor een goed hotel in de buurt?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma jun 25, 2007 10:13 pm

    @ Bruce
    Tof dat jullie erbij kunnen zijn ; hotelaccomodatie in omgeving Bilzen weet ik niet zo ;
    misschien is dit wel wat ...
    http://www.toerismelimburg.be
    Ivan, Julien of Aline weten jullie meer :?:
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma jun 25, 2007 10:57 pm

    Bruce schreefColonDeelnemers tot nu toe :
    -Bruno
    -Ivan
    -Aline
    -Lucas
    -Julien
    -Pieter
    -Luc (OV)
    -Bruce & Helga
    -Kasper & Marion
    -Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    -Arjan en zusje
    -Paul van R
    -Roland S
    -Paul (TVR)
    -Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    -André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
    -Sigrid Awouters Mga (Mgclub Limburg)
    -Vangoidsenhoven Gert Mgf (Mgclub Limburg)
    -MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)
    -Jos Macken Mgb (Mgclub Limburg)
    -Marin Wellens Mgb (Mgclub Limburg)
    -Marc Bruynseels Mgb
    -Martine Vandebroek Mgf (Mgclub Limburg)
    -...

    Gijs gaat uit logeren dus wij zijn erbij, wie Ivan, Lucas advies voor een goed hotel in de buurt?


    Ons OV-tje is ook weggehaald. We zullen er zijn!
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » ma jun 25, 2007 11:38 pm

    Deelnemers tot nu toe :
    -Bruno
    -Ivan
    -Aline
    -Lucas
    -Julien
    -Pieter
    -Luc (OV)
    -Bruce & Helga
    -Kasper & Marion
    -Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    -Arjan en zusje
    -Paul van R
    -Roland S
    -Paul (TVR)
    -Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    -André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
    -Sigrid Awouters Mga (Mgclub Limburg)
    -Vangoidsenhoven Gert Mgf (Mgclub Limburg)
    -MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)
    -Jos Macken Mgb (Mgclub Limburg)
    -Marin Wellens Mgb (Mgclub Limburg)
    -Marc Bruynseels Mgb
    -Martine Vandebroek Mgf (Mgclub Limburg)
    -Maurice Gijsens Mgf of Mgf (Mgclub Limburg)
    -Francois Vanderspinnen Mgb (Mgclub Limburg)
    -Rene Bams mg Escort :wink: (Mgclub Limburg)
    -Gerard Schoofs Mg A of B (Mgclub Limburg)
    -...
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma jun 25, 2007 11:49 pm

    MGF/TF

    1-Bruno
    2-Ivan
    3-Aline
    4-Lucas
    5-Julien
    6-Pieter
    7-Luc (OV)
    8-Bruce & Helga
    9-Kasper & Marion
    10-Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    11-Arjan en zusje
    12-Paul van R
    13-Roland S
    14-Vangoidsenhoven Gert Mgf (Mgclub Limburg)
    15-Martine Vandebroek Mgf (Mgclub Limburg)
    16-Maurice Gijsens Mgf of Mgf (Mgclub Limburg)

    Waar zitten de andere Die hards van MGF.BE ?????

    MGB

    17-Jos Macken Mgb (Mgclub Limburg)
    18-Marin Wellens Mgb (Mgclub Limburg)
    19-Marc Bruynseels Mgb
    20-Francois Vanderspinnen Mgb (Mgclub Limburg)


    MGA

    21-Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    22-André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
    23-Sigrid Awouters Mga (Mgclub Limburg)
    24-Gerard Schoofs Mg A of B (Mgclub Limburg)

    Andere

    25-Paul (TVR)
    26-MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)
    27-Rene Bams mg Escort (Mgclub Limburg)
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
BUTTON_POST_REPLY 200 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten