







Bruno schreefColonAls iik toerritten rij, bevestig ik niks aan mijn nummerplaat normaal gezien, omdat ik denk dat het a) wettelijk niet mag IMO, b) ik het niet mooi vind en c) het evengoed gewoon tussen voorruit en dashboard kan geschoven worden.
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.