De afspraak is bevestigd en de tijd is vastgesteld op 9u 'sochtends.
Er is een verschil tussen het type wagens wat ingespannen gaat worden; voor sommige wagens zijn namelijk andere bevestigingspunten noodzakelijk. We gaan daarom net als vorig jaar weer sorteren. Ik stel voor dat we de volgende volgorde aanhouden:
1 ) Bruce - MGF MPI
2 ) Remieme - MGF MPI
3 ) Sander - MGF MPI
4 ) PatrickT - MGF MPI
5 ) Jarno & Peter - MGF MPI
6 ) Sjolmers - MGF MPI
7 ) Pete - MGTF 135
8 ) Sir Charles - MGTF 135
9 ) Paul - MINI of METRO
***PAUZE***
10) Dutch Vitesse - Rover 118 VVC
11) Striker - Rover 200 VI
12) scubafreak - Rover 214 SI
13) Frekkel - Rover 200 BRM
14) Mark16v - Rover 216 coupé
15) MG-ZS - MG ZS120
16) Vriend Scubafreak - Mazda 323F
Reserve :
1) Waxweazle - ZR 160
3) frenk - Rover 200 TC
LET OP! Ook de 2 reserve mannen zullen zoals het er naar uit ziet op de bank kunnen ! Mits we het e.e.a. vlekkenloos kunnen laten verlopen. Zoals Bruno al aangaf is het noodzakelijk dat we allemaal meehelpen, niet in de weg staan, optijd warmrijden maar dat wijst zichzelf wel uit die dag.
BELANGRIJK:
- De (voorlopige) prijs wordt woensdag avond vastgelegd; na dit tijdstip betekend afzeggen geen run maar
wel betalen. Zoals het er nu uit ziet kun je rekenen op een prijs per wagen onder de 40 Euro. Definitieve prijs volgt omdat die afhankelijk is van het aantal definitieve deelnemers.
- Tovami hecht waarde aan de relatie met de buurt. Gelieve tijdens het warmrijden rustig aan te doen. A.u.b. geen burnouts e.d. maken.
ONDER VOORBEHOUD:
- Er zal een MG-Rover monteur aanwezig zijn
- MG-SP zal aanwezig zijn
- Er zal misschien een T4 testcomputer aanwezig zijn (niet gratis)
- Op verzoek kan een Hydragaspomp meegenomen worden.
IDEEEN:
- Een camera met een statief; iemand maakt een compilatie van deze dag op DVD ?
- Er is een afterparty in Bergen op Zoom om te babbelen en lekker te eten. Schrijf je nu hier in:
http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopic.php?t=3271 (Ook hier geld: Inschrijven is betalen!)
- ?