Kasper schreefColonIk mag niet mee doen hoor, m'n Mg-tje is te jong en ik heb (nog) niet genoeg sponsors. Maar we zijn er wel bij
En je oude MG(B?) is die ook nog te jong?






PatrickT schreefColonvoor mij ligt het nog steeds een beetje aan de tijd. aangezien de 20ste mijn vriendin jarig is en dat altijd tot in de vroege uurtjes geviert word.
Als het nu ergens in de middag is. (2 uur?) dan ga ik me best doen erbij te zijn.
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.