Wat er wel goed gezegd wordt is dat de ene bank niet met de andere te vergelijken is.
Wat mij positief is bevallen in de voorgaande jaren in Goes is dat er toen meer tijd was om nog dingen uit te proberen.. Weet nog dat we toen met de 623 van mij en die van Remco aan het testen zijn geweest met de ontsteking om die te verdraaien. We hebben toen ook meerdere runs gedaan om te testen.
in geldermalsen is het zo dat de auto erop gaat, de run wordt gedraaid en dan is het klaar. Weinig mogelijkheden om extra dingen te proberen. Zeker als er wat meer auto's zijn....
Heb er weleens over nagedacht om in de buurt van utrecht zoiets te beginnen, maar ja investeren in zoiets is op dit moment wel een beetje lastig
Nog even over het berekeken van het vermogen aan het blok, hier zijn ook wel meerdere malen discussies over geweest en zijn meerdere opvattingen van...
Maar puur theoretisch gezien zou het vermogen aan de wielen door .85 gedeeld moeten worden (bij een theoretisch verlies van 15%). Dat is dan het blok vermogen
voorbeeld:
100 pk aan blok -/- 15% transmissie verlies = 85 pk aan de wielen
85 x 1.15 = 97.75 pk aan het blok
85 / 0.85 = 100 PK...
Maar dit is puur voor de beta mensen onder ons.
op zich maar het maar weinig uit, zolang alles maar op dezelfde manier gerekend word;)
Waarschijnlijk de volgende keer zal ik er wel bij zijn maar dan met de Mini........