Martine schreefColonDat ziet er inderdaad een fantastische dag en rit uit !! spijt dat ik er niet bij was .
De foto's zijn toch goe ...? Er ontbreekt alleen een royal blue TF 135 elegance !!!
![]()
![]()
Foto's zijn perfect, Martine er horen zowiezo ook een paar TF-jes bij. Maar ja mannen we kunnen niet altijd paraat zijn, druk druk druk maar zondag zijn we er ïjs en weder dienende
Rene

? Er ontbreekt alleen een royal blue TF 135 elegance !!! 



