BUTTON_POST_REPLY 170 berichten
mgf.be "end of season" zondag 16 oktober
  • .:bert:.
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    GeregistreerdCOLON wo maart 14, 2007 8:42 pm
    WoonplaatsCOLON Halen

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door .:bert:. » di okt 11, 2011 11:12 pm

    Is er al een planning opgemaakt voor de circuit-taxi?

    Ik ga héél hard mijn best doen, maar het zal toch nipt worden om op de middag op Terlaemen te zijn :?
    13u à 13u30 moet zéker lukken.
    MGF'96

    52" TTB, Donkere Cup's, Good-Year Eagle F1 GS-D3, Miltek, Witte Pinkers, Lowering Pins, Washers.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bruno » di okt 11, 2011 11:43 pm

    no stress, dat is perfect Bert. We beginnen om 13 u, en we zullen asap de agenda publiceren. Wel is de bedoeling dat iedereen wat tesamen aanwezig kan zijn.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door ovi » wo okt 12, 2011 8:15 am

    We kunnen toch zaterdag ook komen? :?
    Gisteren liet mijn vrouw weten dat wij de 16° oktober naar een feest moeten en dat ik hier nochtans al maanden van op de hoogte ben!!! ??
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Luc » wo okt 12, 2011 8:28 am

    Agenda (onder voorbehoud) :
    - 12u iedereen welkom
    - free runs door Jos en Bruno + afstellen wagen + snelle rondjes klokken
    - Meet & Greet
    - doorlopende video-presentatie MG-PRT en mgf.be
    - 13u : start circuit taxi
    - 14u30 voorstelling van het vernieuwde race-team inclusief de MG- ZS (uit de UK)
    - technical workshops => vragen stellen aan wandelende experts ErikB en Remco
    - race rondjes en racebolides bekijken vanuit de pitlane
    - gedurende het event zijn er gratis drankjes, hapjes en belegde broodjes
    - aanwezigheid van MGF.BE clubshop / MG-PRT regalia shop.
    - mogelijkheid tot sessie circuitaxi : Beleef de echte circuitervaring tussen andere racers op het scherp van de snede. De absolute kick !
    - 17u30 : event closing
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Luc » wo okt 12, 2011 8:31 am

    Ovi,

    zaterdag is er ook mogelijkheid om te komen piepen, je kan ons vinden in dezelfde box, nl nr 9. Alle (speciale) activiteiten zijn echter voorzien voor zondag.

    mogen we je dus op zaterdag en NIET op zondag een handje schudden?
  • Avatar gebruiker
    Jager
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1111
    GeregistreerdCOLON zo mei 21, 2006 1:44 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Jager » wo okt 12, 2011 8:47 am

    Als er op zondagmiddag nog plaats is in de circuitaxi wil ik ook wel mee.
    MGF MKII High-Tech, 1.8 120 PK.
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Luc » wo okt 12, 2011 9:00 am

    Hoi (Dick) Jager,

    we noteren je naam alvast op het lijstje. Definitieve planning voor de taxi volgt later, hier zijn Remco en erikB mee bezig.. Deze zal tevens opgehangen worden in de pitbox op zondag.

    circuit-taxi is van 13u tot 14u15
    en van 15u tot ...
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Luc » wo okt 12, 2011 9:02 am

    Mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen (@20 euro/sessie + 15 euro pasje Circuit zolder/dag) ?

    - Stephen
    - Rick
    - Wendy
    - Bert
    - Aline
    - Veerle
    - 9 Personen via Bruno (waarvan 3 op zaterdag en 2 op zondagvoormiddag)
    - 8 personen via Jos
    - Ludo
    - Jager
    - Jos

    => totaal : 23 (op zondag)=> inschrijvingen afgesloten.

    mgf.be Aanwezigen
    Bevestigd
    - Bruno (12 pers)
    - Jos (11 pers)
    - ErikB (2 pers)
    - Luc en Veerle
    - Andros (1 pers)
    - Bart-K (1 pers)
    - Remco (1 pers)
    - Benny (1 pers)
    - Tom (1 pers)
    - Kasper (2 pers)
    - Rick (1 pers)
    - Sander (2 pers)
    - Bert (1 pers)
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 pers)
    - Adaerts (2 pers)
    - Johan Q
    - VOP (2 Pers)
    - Anne Minnie (2 pers)
    - Koen en Kirsten Martijnse (2 pers)
    - Stephen Hargreaves (1 pers)
    - MG ZS (1 pers)
    - Mecanic Pete (2 pers)
    - Sergioios (3 pers)
    - Mrcarribean (1 pers)
    - Jager (2 pers)
    - Ludo ( 2 pers)

    totaal : 61

    komt zaterdag even piepen...
    - OVI (Ivo) (2 pers)


    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - Bruno (5 pers)
    - ...
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door ovi » wo okt 12, 2011 9:53 am

    Luc schreefColonOvi,

    zaterdag is er ook mogelijkheid om te komen piepen, je kan ons vinden in dezelfde box, nl nr 9. Alle (speciale) activiteiten zijn echter voorzien voor zondag.

    mogen we je dus op zaterdag en NIET op zondag een handje schudden?

    Ik kom niet voor de gratis hapjes en drankjes hé! :no: Moeten nog een paar kilokes af en zondag zal ik mijn schade wel inhalen op da feestje! :devil-(
    Jeffry en ik springen dus wel eens binnen maar zou wel willen weten dat Jeffry nog in de pitbox geraakt zonder zijn identiteiskaart te moeten laten zien nu dien pipo met die Ferrari er voor gezorgd heeft dat alles weer veel strenger zal verlopen? :evil:
    Hij ziet er ondertussen wel 16 uit en dus normaal geen probleem maar toch. :wink:
  • Avatar gebruiker
    Jager
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1111
    GeregistreerdCOLON zo mei 21, 2006 1:44 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Jager » wo okt 12, 2011 9:55 am

    Ik wil graag Jos (JOJ) ook opgeven voor de circuittaxi.
    MGF MKII High-Tech, 1.8 120 PK.
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Luc » wo okt 12, 2011 10:26 am

    @ Jager : genoteerd

    @ Ovi : even wachten op antwoord van Bruno of Erik
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bruno » wo okt 12, 2011 10:34 am

    Ik denk niet dat er in de box, geen minus 16 jarige mogen, dat mag IMO altijd. De pitlane is een andere zaak.

    Bij deze zou ik de circuittaxi ook willen afsluiten, ik denk dat we nu al moeilijk gaan rondkomen. We kunnen wel een reservelijst aanleggen natuurlijk.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Luc » wo okt 12, 2011 10:53 am

    circuit taxi afgesloten .

    lijst bezoekers wordt deze avond afgesloten. Wie er nog wil bij zijn .....
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door ovi » wo okt 12, 2011 11:12 am

    Bruno schreefColonIk denk niet dat er in de box, geen minus 16 jarige mogen, dat mag IMO altijd. De pitlane is een andere zaak.


    Negatief! :no:
    Met de VAB happening mag hij er niet in dus komt hij ook niet meer mee! :(
    Hier moet je natuurlijk wel een pasje hebben en staat er een buitenwipper aan de pitbox! :wink:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bruno » wo okt 12, 2011 6:40 pm

    We checken dit even met de organisatie en laten jullie dit weten.

    Wat de circuittaxi betreft :

    Aan zij die meerijden : Gelieve een helm mee te brengen als jullie er één bezitten !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
BUTTON_POST_REPLY 170 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten