Helaas, na 2 en een halve dag ziekenhuis samen met m'n vriendin, ziet het er niet naar uit dat ik kan komen. We hebben een nogal heftig auto-ongeluk gehad, de auto van Fannie is 'totalled' en naaste de gebruikelijke blauwe plekken heeft Fannie d'r ellenboog gebroken en ik heb een zware hersenschudding (ja dat kan

) Ik mag eigenlijk ook niet achter de computer dus het zal rustig zijn vanaf mijn zijde richting het forum. Voor de nieuwsgierige zal ik nog wel een fototje van de auto posten in het non-MG gedeelte (het was met de Renault, pffffhhiiiieuuww, gelukkig).
@Bruno: Als het iets beter met me gaat zal ik de UPS komen halen.
@Erik: PM me even je rekeningnummer zodat ik je dat geld kan overmaken.
Veel plezier, ik zal jullie wel zien op de Kempenrit.