BUTTON_POST_REPLY 96 berichten
www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Luc » do mei 19, 2011 7:24 pm

    ErikB schreefColonJammer (voor ons althans) dat we hier niet aanwezig waren.


    we hebben jullie toch wel een beetje gemist .....
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door em-gee-efke » do mei 19, 2011 8:16 pm

    Wij vinden het ook erg jammer dat we er niet bij konden zijn....

    Wat betreft de wegjes en de steenslag... Sommige snelwegen en/of secundaire wegen in België zijn er véél slechter aan toe dan een zandpadje :wink:
    MGF Co-pilote
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door ovi » vr mei 20, 2011 8:33 am

    em-gee-efke schreefColonWat betreft de wegjes en de steenslag... Sommige snelwegen en/of secundaire wegen in België zijn er véél slechter aan toe dan een zandpadje :wink:


    Maar soms was het toch echt slecht hoor! :devil-(
    Die met zijn 2 pk had daar blijkbaar ook last van. 8)
    Afbeelding
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Ronald MG TF » vr mei 20, 2011 11:42 am

    :lol:
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door lucas » vr mei 20, 2011 1:05 pm

    :lol:
    de Dyane
    In Vlaanderen werd de Dyane in de volksmond een "Geit" genoemd, in tegenstelling tot de benaming "Eend" die voor een 2CV gebruikt werd.... stelt Wiki :wink:
    een "geit" dekt vele ladingen :devil-(
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door ovi » vr mei 20, 2011 1:45 pm

    lucas schreefColon:lol:
    de Dyane
    In Vlaanderen werd de Dyane in de volksmond een "Geit" genoemd, in tegenstelling tot de benaming "Eend" die voor een 2CV gebruikt werd.... stelt Wiki :wink:
    een "geit" dekt vele ladingen :devil-(


    Ja, maar de meeste mensen kennen dat niet hé Luc dus zeg ik maar 2pk! :wink:

    Dit is trouwens zomaar niet "een Dyane" maar onzen Bumba waar wij de Touareg Trail door de woestijn van Marokko mee gereden hebben vorig jaar! Ik ben dus wel slechter wegen gewoon! :devil-(

    Die supper trage 2pk die we zijn tegengekomen werkte dan ook redelijk op mijn systeem en had hem graag eens een lesje off road gegeven! :lol:
BUTTON_POST_REPLY 96 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten