

Bruno schreefColonoei, en ik ben geen facebook member (en wil dat ook niet worden), gelukkig kan ik via de account van Inge even kijken.




Het zou wel handig zijn, dan weet je tenminste welk gezicht bij welke auto hoort 

met Linda?? Haha! Ben benieuwd naar dit jaar en een mgf.be event in z'n algemeen!!!





RemcovanKuilenburg schreefColonHet zijn zeker meer dan vorig jaar. Maar er zijn altijd no shows dus we zien wel wat het gaat worden.
Of het Hilversum gaat worden weten wij nog niet. Zaterdag as gaan wij (Rick en ik) de rit uitzetten. En eens kijken wat een mooie start plek gaat worden.

Kevin schreefColonWe zitten al over het aantal auto's van vorig jaar
Ik rijd vanaf Almelo over de A1 naar Hilversum (denk ik toch als beginpunt?) Als er nog meer mensen zijn die dat doen kunnen we samen oprijden eventueel
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.