BUTTON_POST_REPLY 175 berichten
Dynojet 2010 11 december 2010
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » wo dec 01, 2010 10:06 pm

    hey

    alez tis toch ni glad zeker, ben in mijn nopjes met mijn landroverke :D

    nen defender kopen he mannen de sneeuwauto hoe meer hoe liever :lol:

    mrcarribean
    8) 8) 8)
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo dec 01, 2010 10:10 pm

    Afbeelding + Afbeelding = :lol:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » do dec 02, 2010 12:26 am

    mrcarribean schreefColonhey

    alez tis toch ni glad zeker, ben in mijn nopjes met mijn landroverke :D

    nen defender kopen he mannen de sneeuwauto hoe meer hoe liever :lol:

    mrcarribean
    8) 8) 8)


    Waar dat ge dan de bank niet mee op kan.....
    Een MG met goede banden gewoon, alhoewel ik met sneeuw de MG ook liever binnen laat. Gelukkig voorspelt het weer binnen een week terug temperaturen boven het vriespunt.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » do dec 02, 2010 1:15 pm

    Bruno schreefColon
    mrcarribean schreefColonhey

    alez tis toch ni glad zeker, ben in mijn nopjes met mijn landroverke :D

    nen defender kopen he mannen de sneeuwauto hoe meer hoe liever :lol:

    mrcarribean
    8) 8) 8)


    Waar dat ge dan de bank niet mee op kan.....
    Een MG met goede banden gewoon, alhoewel ik met sneeuw de MG ook liever binnen laat. Gelukkig voorspelt het weer binnen een week terug temperaturen boven het vriespunt.


    op de autostrade lach ik nu het linkse vak gereserveerd is voor 4 maal 4 :lol:
    wat heb je nu aan 300pk als je maar 10pk op de baan krijgt nu. :lol:

    mrcarribean
    8) 8) 8)

    ps bruno we moeten is afspreken hoe wa uur ik bij jou moet zijn voor de aanhanger met de zr op.
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » do dec 02, 2010 6:12 pm

    Ga het toch niet doen, na dit besproken te hebben met Jos. Nogal omslachtig, trailer halen en huren voor een week-end. Daarenboven is hij qua vermogen meer dan ok. T'zijn vooral de ophanging en remmen die ons meer zorgen baren.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » do dec 02, 2010 6:15 pm

    Bruno schreefColon T'zijn vooral de ophanging en remmen die ons meer zorgen baren.


    Daar hebben we nu de winterpauze voor... :wink:
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » do dec 02, 2010 10:57 pm

    Bruno schreefColonGa het toch niet doen, na dit besproken te hebben met Jos. Nogal omslachtig, trailer halen en huren voor een week-end. Daarenboven is hij qua vermogen meer dan ok. T'zijn vooral de ophanging en remmen die ons meer zorgen baren.


    ok geen probleem, dan kan het zijn dat mijn turbominike erop komt. 8)

    grtz
    mrcarribean
    8) 8) 8)
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    door Carl » vr dec 03, 2010 11:53 am

    De weersvoorspellingen zijn stilaan iets optimistischer, gelukkig!
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • SundayOnline
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 517
    GeregistreerdCOLON za dec 29, 2007 9:59 pm
    WoonplaatsCOLON Heense Molen, NB, NL
    CONTACTCOLON

    door SundayOnline » vr dec 03, 2010 1:11 pm

    Goededag allen!

    Helaas moet ik door prive omstandigheden afhaken voor de dynojet...

    Had graag de beker in ontvangst willen nemen maar gun hem iemand anders ook wel :wink: :wink:...

    Het is balen maar volgend jaar weer een poging om mee te gaan...
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door RemcovanKuilenburg » zo dec 05, 2010 6:47 pm

    Hey sundayonline. Heb je een vervanger voor jouw plek.?
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re:

    door RemcovanKuilenburg » zo dec 05, 2010 10:46 pm

    Rick schreefColonLet op: als je aangeeft dat je op de bank komt en je mocht onverhoopt niet kunnen komen, dan zul je zelf voor vervanging moeten zorgen.
    Als je niet zeker weet of je kan, zet jezelf dan op de reservelijst.

    Laten we er een mooie 7e editie van maken!
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door firefighter » ma dec 06, 2010 10:02 pm

    Is er al bekend, hoe laat we aanwezig moeten zijn zaterdag ?

    Greetz

    G-J
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

    MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

    HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

    118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door RemcovanKuilenburg » ma dec 06, 2010 10:52 pm

    Ik wilde net even wat gaan plaatsen en even gaan tellen hoe veel mensen er gaan komen.

    Om 9 uur gaan de deuren open en staat de koffie klaar. We willen snel de bank op en gaan met de F en TF's beginnen. De eerste op de lijst, ik dus, is ook als eerste aan de beurt. Enz enz. Zorg wel als je als volgende op de bank gaat dat de motor warm is. Dus even een paar blokjes rijden of zo.

    Even kijken of de lijst klopt.

    Wie wil er op de bank Achterwiel eerst

    01. Carl..................................MG F VVC met Cat
    02. Remco...............................MG F MPI
    03. Bruno................................MG F VVC
    04. SundayOnline.....................MGF MPI (komt niet maar nog geen vervanger
    05. Firefighter (Geert-jan).........MGF MPI
    06. Mailman.............................MGF VVC
    07. Bruce................................MGF MPI
    07. Carl..................................MGF VVC zonder cat
    08.
    09.
    10.

    Bank ombouwen voor de voorwiel aangedreven auto's

    11. mrcarribean.......................MG ZR
    12. mrcarribean collega............MG ZR
    13. mrcarribean collega............MG ZT
    14. mrcarribean collega........... Rover 620 TI
    15. mrcarribean collega............Alfa
    16. Johnny_D..........................Rover coupé
    17. Mista T..............................Rover 45 Diesel
    18.
    19.
    20.
    Komt kijken
    01. Rick

    Reserve lijst

    01. Bart-K..............................MG F VVC
    02. Bruno...............................MG ZR (Racer)
    03. Rik...................................Rover 25 T16 Turbo


    Kunnen de mensen op de lijst aangeven of zij komen. En kijken mag altijd, alleen als je komt en mee wil lunchen wel van te voren even aangeven. Dit ivm de inkoop. Kosten voor mee eten zijn 10 euro p/p

    En mensen zijn er nog meer mensen die willen? Ik moet Donderdag het aantal gaan doorgeven aan de testbank

    Adres
    Speed Centre
    Rijnstraat 33a,
    4191 CK Geldermalsen


    Vanuit de Randstad:


    •U volgt de A15 / E31 richting Gorinchem,
    •U volgt bij knooppunt Gorinchem de A15 / E31 richting Tiel,
    •U neemt afslag Geldermalsen [afslag 30],
    •Bovenaan de afslag gekomen gaat U richting Geldermalsen de N327 op,
    •Na een paar honderd meter neemt U de eerste rotonde rechtdoor (half nemen) en volgt U de N327,
    •Na een paar honderd meter, na de spoorwegovergang (!) neemt U de tweede rotonde rechtdoor (half nemen) en vervolgt U de weg,
    •Na een paar honderd meter neemt U de derde rotonde rechtdoor (half nemen) en vervolgt U de weg,
    •De weg volgend (de weg kent een S-bocht), neemt U de vierde rotonde rechtdoor (half nemen),
    •De weg volgend rijdt U het Industrieterrein "de Lingewaarden" op en na circa 900 meter na de laatste rotonde vervolgt U de (hoofd)weg welke linksaf slaat,
    •U bevindt zich nu op de Rijnstraat en na circa 500 m bent U gearriveerd (Rijnstraat 33a, Geldermalsen, 4191) en vindt u Speedcentre aan uw linkerhand tegenover de Brandweerkazerne.
    Vanuit het oosten:


    •Volg de A15 / E31 richting Tiel,
    •Volg bij knooppunt Valburg de A15 / E31 richting Tiel,
    •Neem afslag Geldermalsen [afslag 30],
    •Zie het vervolg van de routebeschrijving bij "Vanuit de Randstad".
    Vanuit het noorden:


    •Volg de A27 / E30 richting Utrecht
    •Volg bij knooppunt Rijnsweerd de A27 / E30 richting Breda,
    •Volg bij knooppunt Lunetten de A27 / E311 richting Breda,
    •Volg bij knooppunt Everdingen de A2 / E25 richting 's-Hertogenbosch,
    •Volg bij knooppunt Deil de A15 / E31 richting Tiel,
    •Neem afslag Geldermalsen [afslag 30],
    •Zie het vervolg van de routebeschrijving bij "Vanuit de Randstad".
    Vanuit het Zuiden:


    •Volg de A2, A67, E25, E34 richting 's-Hertogenbosch / Turnhout,
    •Volg bij knooppunt De Hogt de A2 / E25 richting 's-Hertogenbosch,
    •Volg bij knooppunt Batadorp de A2 / A58 / E25 richting 's-Hertogenbosch,
    •Volg bij knooppunt Ekkersweijer de A2 / E25 richting 's-Hertogenbosch,
    •Volg bij knooppunt Deil de A15 / E31 richting Tiel,
    •Neem afslag Geldermalsen [afslag 30],
    •Zie het vervolg van de routebeschrijving bij "Vanuit de Randstad".
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door Bruno » ma dec 06, 2010 11:46 pm

    @ Remco, ik wil graag mee lunchen uiteraard.
    Hou er ook even rekening mee, dat ik de icon graag zou willen checken, indien mogelijk.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door RemcovanKuilenburg » ma dec 06, 2010 11:48 pm

    Bruno schreefColon@ Remco, ik wil graag mee lunchen uiteraard.
    Hou er ook even rekening mee, dat ik de icon graag zou willen checken, indien mogelijk.



    Maar natuurlijk mag jij mee lunchen. Voor degene die op de bank gaan zit dit er ook bij dus geen extra kosten. EN we gaan zeker de icon even checken aangezien ik ook interesse heb. En plugje er in en testen dus geen extra tijd :wink:
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
BUTTON_POST_REPLY 175 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten