Bruno schreefColonMisschien eens tijd om een 1:1 MG aan te schaffen ?
Eerst hoop ik volgende maand ergens te kunnen gaan lessen


Rick schreefColonZijn er nog mensen uit NL die samen naar Averbode willen rijden.
JohanQ, Remco en ik zullen ergens bij Eindhoven afspreken om vervolgens samen naar Averbode te rijden.



Rick schreefColonBij deze McDonalds: Noord Brabantlaan 350, 5657GA Eindhoven om 8:45 en om 9:00 vertrekken?



Mr. Dj M. schreefColonRick schreefColonZijn er nog mensen uit NL die samen naar Averbode willen rijden.
JohanQ, Remco en ik zullen ergens bij Eindhoven afspreken om vervolgens samen naar Averbode te rijden.
Met de trein naar Eindhoven... dat gaat niet vroeg genoeg lukken!
Als er iemand is die via Rotterdam rijd en waarbij ik zou mee kunnen rijden

JohanQ schreefColon110 inschrijvingen voor Zondag tot nu toe wat een opkomst...
Ik weet niet of jullie het weten maar om de problemen met de Nieuwe Ring rond Eindhoven te voorkomen zit er ook een MacDonalds afslag Best wie weet ook een optie voor Zondag en ik denk voor niet Eindhovenaren veel gemakkelijker te rijden. JohanQ.


GhostRider schreefColonMr. Dj M. schreefColonRick schreefColonZijn er nog mensen uit NL die samen naar Averbode willen rijden.
JohanQ, Remco en ik zullen ergens bij Eindhoven afspreken om vervolgens samen naar Averbode te rijden.
Met de trein naar Eindhoven... dat gaat niet vroeg genoeg lukken!
Als er iemand is die via Rotterdam rijd en waarbij ik zou mee kunnen rijden
Wij gaan via Rotterdam, en komen ook nog langs Nieuwerkerk.
Misschien ergens een treintje regio Rotterdam op te tuigen?
Ik denk dat Thomas ook wel aansluit.![]()
Zal trouwens niet een heel snel treintje zijn daar mijn 41 jaar oude beessie niet zo is ingesteld op lekker doorknallen.
Hoor wel....
Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.