
samenkomst beneden aan de afrit 31 Bilzen langs de E313.
Wat verder langs de Bilzersesteenweg pikken we aan bij de bestaande Haspengouwroute III
Uur van afspraak : 10u30, onderweg zoeken we wel iets om een hapje te eten.
Of zijn er voorstanders om de rit pas in de namiddag te laten starten??
Feedback please

? nog nie uitgetest 









Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.