

Helmet schreefColonArjan schreefColonIk had er graag bij willen zijn om weer wat forummers IRL te ontmoeten en om ze persoonlijk de beste wenzen voor het nieuwe jaar over te brengen, maar gezien de weersvooruitzichten en de slechte staat van sommige snelwegen (kapotgevroren en dus kans op steenslag) doet mij besluiten om niet te gaan. Noem het pietluttig, maar ik zoek de risico's niet op: ik heb maar 1 (echte) auto en daar ben ik zuinig op. Helaas, de volgende keer beter
Jammer manDan maar eens bij de RU





remcovankuilenburg schreefColon En is er een account om te proberen?




Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.