Bruno schreefColonAls ik het wagenpark zie, waar we tegen moeten gaan strijden volgend jaar, vrees ik dat we met onze ZR, niet echt aan kop zullen rijden![]()
Gelukkig gaan we ons wel amuseren.
tja ik heb daar ooit met mijn minike tussen gehangen das nog iets heel anders hoor.
enfin just for fun racing zeg ik altijd
mrcarribean





