


Carl schreefColonNet op vakantie vertrokken en de F in de garage laten staan met een kapot wiellager achteraan. Zal dus ook geen kempenrit worden. Het gaat me blijkbaar nooit lukken dat evenement mee te maken.
@erik: Als je nog iemand gelukkig wil (kan) maken met de BBQ betaling dan mag dat van mij, smakelijk!
Hopelijk begrijpen jullie dat er bij geen geen zin is om met een saaie doordeweekse auto af te komen.

Carl schreefColonNet op vakantie vertrokken en de F in de garage laten staan met een kapot wiellager achteraan. Zal dus ook geen kempenrit worden. Het gaat me blijkbaar nooit lukken dat evenement mee te maken.
@erik: Als je nog iemand gelukkig wil (kan) maken met de BBQ betaling dan mag dat van mij, smakelijk!
Hopelijk begrijpen jullie dat er bij geen geen zin is om met een saaie doordeweekse auto af te komen.

Bruno schreefColon[Je mag op de Kempenrit mijn co zijn als je wil !




Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.