

bakel schreefColonKan ik dan meerijden want ik woon in vught, kunnen we met z'n 3en aanrijden.
ps. 10:00 uur bij de mac Donald in waalwijk verzamelen dan?

PieterV schreefColonGoed plan. Ik neem aan dat je met meerijden, achter elkaar rijden bedoelt. Er gaan maar 2 personen in de MG![]()
Verder hoop ik forumleden Jos en Jeroen nog mee te krijgen. Helaas ligt hun MG in de kreukels. Jeroen zou er nog iets over posten...



MG Metro-man schreefColonik zal me ook is bij het lijstje voegen
1- Bruno & Inge (& Kato) MGZT-T
2- Kasper & Marion
3- PieterV
4- Demor
5- Peter(Heinrich)
6- Erik
7- Erwin & Aline
8- Mgf_stefke
9- Rick
10- Kevin
11- Mr.Dj M
12- Benny & Heidi
13- Bakel
14- Arjan
15- Nem (Gilian OV)
16- Jos en Nathalie
17- Bert
18-mr carribean (met mijn fke)
...
see you there
![]()
![]()





Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.