PieterV schreefColonRemieme schreefColonzou daar niet teveel geld op inzetten. vele bezoekers komen met ander vervoer dan hun MG
..dat snap ik dan weer nietAlleen met sneeuw met de Ford, anders zeer zeker met een gepoetste MG
Precies.. Valt me wel tegen! Ik snap wel dat je in de sneeuw niet met je MG gaat rijden. Maar kom op!! we moeten het forum representeren!!



Ik ben een MAFKEES :-/°
