BUTTON_POST_REPLY 103 berichten
Moezelweekendje 2009
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » zo sep 27, 2009 11:19 am

    Een veilige rit huiswaarts!!
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » zo sep 27, 2009 8:34 pm

    Wij zijn net thuis. Voor de thuisblijvers: jullie hebben écht een SUPEREVENT gemist!!!

    @ Lucas & Jos (en Nathalie & Daniëlle ook natuurlijk): nog eens enorm bedankt voor dit mooie weekend. Het was gewoonweg AF!!! Ik heb er maar 1 woord voor: F A N T A S T I S C H

    Zéér mooie routes, mooi en rustig hotel, heel fijn gezelschap, lekker eten, lekkere wijn, super mooi weer,... wat wil een mens nog meer?!

    Wij zijn er volgende zeker weer bij!!
    Laatst bijgewerkt door 1 op em-gee-efke, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGF Co-pilote
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » zo sep 27, 2009 8:37 pm

    hier ook net thuis gekomen na nog een open rit van 130 km (aan 140km/u) in het gezelschap van Cédric en Nathalie..

    Lucas, Danielle,Jos en Nathalie: bedankt voor dit onvergetelijk weekendje in de Moezel of was het nu de Eifel ? Wat maakt het eigenlijk uit....
  • tdc-belgium
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 16
    GeregistreerdCOLON za apr 07, 2007 2:18 am
    WoonplaatsCOLON bilzen

    wow ..... a superb weekend in Germany , "ganz genau&quo

    door tdc-belgium » zo sep 27, 2009 8:50 pm

    :D Het was een schitterend weekend in de Moezel regio. Van harte een grote Dank U Wel aan Lucas en Jos ,voor het organiseren van dit gebeuren.En ook dank aan mijn grote broer voor het uitlenen van zijn Marcos; een super auto!!
    Alles zat mee; continue zonnig weer, het hotel ,het eten en de drankjes erbij; en uiteraard schitterende wegen door Jos en Natalie M.G. uitgestippeld.
    Dit is voor herhaling vatbaar hoor
    En ... we hebben ons "krom" gelachen, mijn ribben doen nog zeer :-):-)
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » zo sep 27, 2009 8:57 pm

    Net Thuis van een Fantastisch weekend! Nogmaals dank aan de uitzetters: ze hadden een perfecte combinatie van ritten en logies bij elkaar gebracht. Goed gezelschap en dito weer maakten het tot een subliem verblijf in de Moezel en Eifel streek!
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo sep 27, 2009 9:04 pm

    werkelijk een top weekend gehad. fantastische ritten en heerlijke ijsjes :P ;)

    Absoluut voor herhaling vatbaar. Het is spijtig voor diegene die er ditmaal niet bij waren, maar 10 auto's is echt max en ik verwacht dat dezelfde groep op voorhand al zal intekenen voor een sequel :)

    Jos & Lucas (en ook Daniëlle & Nathalie) een hele dikke pluim. :))) :))) :)))
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » zo sep 27, 2009 10:07 pm

    Wij zijn omstreeks 20u35 thuis aangekomen na een rustig ritje top down huiswaarts. 't Zou jammer zijn mochten we in de laatste kilometers nog geflitst worden (op de ring rond Antwerpen stonden oner vrienden).

    Lucas en Daniëlle: bedankt voor de organisatie en het vele werk. Onze humor is niet altijd compatibel, maar we hebben toch goed gelachen. De volgende keer dat ik een menukaart vast neem, heb ik speciale aandacht voor de soep. Alle andere keren zal ik met een warm gevoel terug denken aan de kameraderie en het sportief rijden door Moezel en Eifel.
    Jos (aka Poepie) en Nathalie: hadden we in Nederland maar geweten dat je je TF aan het sparen was voor dit weekend, dan hadden we er niet zo om gelachen. Zowel tijdens het weekend als vooraf hebben jullie schitterend werk geleverd. 't Was fijn om ons door jullie te laten leiden.

    Bedankt en grote waardering van Fran en mezelf.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma sep 28, 2009 10:32 am

    Tja, wat kan je meer zeggen dan wat reeds geschreven is.
    Traditiegetrouw zijn we altijd zeer lovend over een evenement, wanneer we hierover achtraf een verslag of reaktie posten op het forum.
    Ondanks deze reakties steeds zeer gemeend zijn, is het soms moeilijk om de echte uitschieters qua evenementen er uit te filteren. Ik weet echter zeker wel dat de kwalitiet van een evenement voor iedereen op een andere plaats ligt, echter, bij mij ligt dit op de kwaliteit van het rijden. Het Sedan week-end was voor mij zo'n hoogtepunt vorig jaar, en t'moet gezegd, dit was er weer zo één !
    Ik heb met andere woorden ongeloofelijk genoten van de ritten, voornamelijk de zaterdagnamiddag rit, wanneer we echt de wagen de sporen hebben gegeven :twisted: , t'was lang geleden nog eens zo'n "rij-lol" te hebben gehad.
    Wat het week-end in het algemeen betreft, kan ik hier nog een paar andere "sterren" aan toevoegen : Super omgeving, super weer, super locatie, super eten, super gezelschap en heeeeeeel hard gelachen !
    Een zeven sterren week-end dus ! Voor mij een maximum score dus !
    Jos, Natalie, Lucas, Danielle, bedankt voor de heerlijke 3 dagen. Al de anderen, bedankt voor het gezelschap en de lol !
    Hopelijk wordt dit een traditie, waarvoor ik hierbij de volgende jaren alvast een plaats reserveer !!

    :applaus:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma sep 28, 2009 11:45 am

    Ondertussen ook thuis gekomen ...
    Heeeeeeel erg bedankt voor al de positieve reacties .... dit vraagt naar meer :wink:
    Ook wij hebben fantastisch genoten : de ritten, de omgeving, hotel, ...en niet te vergeten de groep(sfeer) was super !!!!!

    Ondertussen enkele foto's op het net gezwierd ....

    http://photos-by-lucas.fotopic.net/c1761018.html
    Laatst bijgewerkt door 3 op lucas, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » ma sep 28, 2009 12:33 pm

    lucas schreefColonOndertussen enkele foto's op het net gezwierd ....


    Leuke foto's!! Zag er erg tof uit! 8)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma sep 28, 2009 1:20 pm

    Een greep uit mijn collectie :

    http://s928.photobucket.com/albums/ad12 ... =slideshow

    Ok, Photobucket is traaaaaaag, maar eens de gallery er terug is, "move" ik de photo's !
    Laatst bijgewerkt door 1 op Bruno, in totaal 0 keer bewerkt.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » ma sep 28, 2009 1:31 pm

  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » ma sep 28, 2009 1:42 pm

    Bruno schreefColonEen greep uit mijn collectie :

    http://s928.photobucket.com/albums/ad123/BrunoMGF/

    Ok, Photobucket is traaaaaaag, maar eens de gallery er terug is, "move" ik de photo's !

    Leuke, toffe en knappe foto's !!

    @Lucas: 'k heb je link niet ?
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma sep 28, 2009 1:47 pm

    ErikB schreefColon
    Bruno schreefColonEen greep uit mijn collectie :

    http://s928.photobucket.com/albums/ad123/BrunoMGF/

    Ok, Photobucket is traaaaaaag, maar eens de gallery er terug is, "move" ik de photo's !

    Leuke, toffe en knappe foto's !!

    @Lucas: 'k heb je link niet ?


    :oops: :oops: nu wel
    http://photos-by-lucas.fotopic.net/c1761018.html
    Laatst bijgewerkt door 1 op lucas, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » ma sep 28, 2009 1:51 pm

    Mooie foto's :thumbsup:
    MGF Co-pilote
BUTTON_POST_REPLY 103 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten