

Luc schreefColonem-gee-efke schreefColon1 minpuntje vonden wij, en toch niet onbelangrijk: alle verschillende MG-clubs werden vernoemd in het dankwoord achteraf maar er is niets gezegd over MGF.be terwijl wij vanuit het forum toch elk jaar de Engelsen escorteren en opvangen @ the Day Before. Overal waar je keek was er wel een MGF.be-polo te zien.....
1 oplossing...; volgend jaar nog meer grijs op de parking. dan kunen ze er niet meer naast zien



ErikB schreefColonZonet alle 224 foto's van Erwin & Aline doorgeklikt: THANKS .... geeft het meest complete zicht op de dag. Bedankt !!
maar euh ... als er een groepsfoto van mgf.be genomen wordt, mag je me gerust komen halen hoor.


lucas schreefColonJammer dat we (Lars en mezelf) de groepsfoto gemist hebben


Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.