Luc schreefColonzullen we doen. Jammer dat je er vandaag niet bij bent
vind ik ook, maar morgen ben ik er wel

Luc schreefColonzullen we doen. Jammer dat je er vandaag niet bij bent





Luc schreefColonPS:ik ga er van uit dat we jullie reeds op het lijstje mogen plaatsen voor volgend jaar?
PS2: ik ben benieuwd naar de vele foto's want zelf ontbrak me de tijd om maar 1 foto te nemen


MG Metro-man schreefColonhihi
ik vond het een heel geslaagde dag zoals elk jaar trouwens
hier zijn alvast de foto's die ik gemaakt heb.
http://www.mijnalbum.nl/Album=6ADUARXU
grtz
mg metro en man
![]()
![]()

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.