



Julien schreefColon
Het roadboek is klaar: We vertrekken in de omddelijke omgeving van het klaverblad in Lummen ( goed bereikbaar vanuit Vlaanderen en Nederland.)
We vertrekkken omstreeks 10 uur
We passeren o.a. :
Het circuit van Zolder
Domein van Bovy in Bolderberg
De oude mijnschachten en koeltorens van de kolenmijn van Zolder
De zandontginning in Lommel (metszand)
De zandputten van Mol (Kwartszand voor glasindustrie en elekronica)
Kempisch natuurlandschap "Hoge Kempen"
Kattebossen in Lommel
De Baileybrug in Mol-Postel
De abdij van Postel
Als het weer, weer een beetje meezit wordt het een minstens even fijne rit dan vorig jaar.
En nu inschrijven maar

Sjel schreefColonWaar vandaan vertrekken we precies, ik las ergens het klaverblad maar ik ben niet bekend in de buurt en wil graag op tijd zijn.



Remieme schreefColonwe rijden met een aantal vanaf 't strandhuys naar de startlokatie. je mag altijd aansluiten. we vertrekken om 08.15
maar denk dat het niet echt op je route ligt?

Remieme schreefColonwe rijden met een aantal vanaf 't strandhuys naar de startlokatie. je mag altijd aansluiten. we vertrekken om 08.15
maar denk dat het niet echt op je route ligt?



Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.