BUTTON_POST_REPLY 200 berichten
Midzomertour 2008
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo jun 22, 2008 8:40 pm

    - Ivan
    - Julien & Andy (MG-club Limburg)
    - Erwin & Aline
    - Bruno & Inge
    - ErikB & Fran
    - Ellton
    - Kasper (OV)
    - SundayOnline & Ilona
    - Lucas & Danielle (ov)
    - Luc en Veerle
    - Paul vanR
    - Peter en Jarno (OV)
    - Bruce en Helga (ov)
    - RSV (Benny&Heidi)
    - Lesheep
    - Jos Laureyn (MG-club Limburg)
    - Frans Tibeau (MG-club Limburg)
    - Sjel
    - Paul TVR
    - Mg/zr(tf?)
    - Rene Bams ( MG-club Limburg)
    - Jaap Kramer ( MG-club Limburg)
    - Van brabant
    - Martine en Tony
    - ...

    1*3€ is meer dan voldoende!
  • Avatar gebruiker
    Julien
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 111
    GeregistreerdCOLON di dec 05, 2006 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Zonhoven / België

    door Julien » ma jun 23, 2008 12:06 am

    - Ivan
    - Julien & Andy (MG-club Limburg)
    - Erwin & Aline
    - Bruno & Inge
    - ErikB & Fran
    - Ellton
    - Kasper (OV)
    - SundayOnline & Ilona
    - Lucas & Danielle (ov)
    - Luc en Veerle
    - Paul vanR
    - Peter en Jarno (OV)
    - Bruce en Helga (ov)
    - RSV (Benny&Heidi)
    - Lesheep
    - Jos Laureyn (MG-club Limburg)
    - Frans Tibeau (MG-club Limburg)
    - Sjel
    - Paul TVR
    - Mg/zr(tf?)
    - Rene Bams ( MG-club Limburg)
    - Jaap Kramer ( MG-club Limburg)
    - Van brabant
    - Martine en Tony
    - Margo Lievens (MG-club Limburg)
    - Eddy Byloos ( MG-club Limburg)
    - ...
  • Avatar gebruiker
    Sjel
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 21
    GeregistreerdCOLON ma okt 01, 2007 2:52 pm
    WoonplaatsCOLON Castricum

    Midzomertour

    door Sjel » ma jun 23, 2008 9:25 am

    Waar vandaan vertrekken we precies, ik las ergens het klaverblad maar ik ben niet bekend in de buurt en wil graag op tijd zijn. :wink:
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    Re: Roadbook is klaar

    door em-gee-efke » ma jun 23, 2008 9:29 am

    Julien schreefColonAfbeelding
    Het roadboek is klaar: We vertrekken in de omddelijke omgeving van het klaverblad in Lummen ( goed bereikbaar vanuit Vlaanderen en Nederland.)

    We vertrekkken omstreeks 10 uur

    We passeren o.a. :
    Het circuit van Zolder
    Domein van Bovy in Bolderberg
    De oude mijnschachten en koeltorens van de kolenmijn van Zolder
    De zandontginning in Lommel (metszand)
    De zandputten van Mol (Kwartszand voor glasindustrie en elekronica)
    Kempisch natuurlandschap "Hoge Kempen"
    Kattebossen in Lommel
    De Baileybrug in Mol-Postel
    De abdij van Postel

    Als het weer, weer een beetje meezit wordt het een minstens even fijne rit dan vorig jaar.

    En nu inschrijven maar
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Re: Midzomertour

    door Remieme » ma jun 23, 2008 9:40 am

    Sjel schreefColonWaar vandaan vertrekken we precies, ik las ergens het klaverblad maar ik ben niet bekend in de buurt en wil graag op tijd zijn. :wink:


    volg de E313 richting Hasselt en je komt via de afslag Lummen vanzelf bij 't Klaverblad terecht.

    het exacte verzameladres staat in de posting hierboven ;-)
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » ma jun 23, 2008 10:18 am

    is het dezelfde startplaats als vorig jaar?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » ma jun 23, 2008 10:26 am

    Nope, nieuwe startplaats.

    Als je de E313 richting Hasselt volgt, neem je in Lummen de (nieuw aangelegde) afslag Lummen - Zolder Industrie. Einde van de afslag links (= Industriegebied van Lummen) en dan aan het eind van de straat ligt de startplaats recht voor je, Brasserie Dricushuys.
    Laatst bijgewerkt door 1 op em-gee-efke, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma jun 23, 2008 11:04 am

    we rijden met een aantal vanaf 't strandhuys naar de startlokatie. je mag altijd aansluiten. we vertrekken om 08.15

    maar denk dat het niet echt op je route ligt?
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » ma jun 23, 2008 11:10 am

    Remieme schreefColonwe rijden met een aantal vanaf 't strandhuys naar de startlokatie. je mag altijd aansluiten. we vertrekken om 08.15

    maar denk dat het niet echt op je route ligt?


    Vriendelijk aanbod maar dan zouden we al voor 07:00 de deur uit moeten en zo gek krijg ik het meisje niet.
    ik laat het nog even van het weer afhangen, en boek anders een hotel in de buurt.. :lol:
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Martine
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 66
    GeregistreerdCOLON wo apr 06, 2005 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Lier

    door Martine » ma jun 23, 2008 1:45 pm

    Hey,

    3 eur, das nog beter dan 6 he :wink:

    Ter plekke te betalen? Is dat goed?

    Martine
    that MG gives me much less than 50 , beter dan rimpelcremes , anyway !!!!
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma jun 23, 2008 3:05 pm

    Remieme schreefColonwe rijden met een aantal vanaf 't strandhuys naar de startlokatie. je mag altijd aansluiten. we vertrekken om 08.15

    maar denk dat het niet echt op je route ligt?


    Ik snijd een stukkie af, als je dat niet erg vindt. :wink:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    Julien
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 111
    GeregistreerdCOLON di dec 05, 2006 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Zonhoven / België

    door Julien » ma jun 23, 2008 6:19 pm

    1 Ivan
    2 Julien & Andy (MG-club Limburg)
    3 Erwin & Aline
    4 Bruno & Inge
    5 ErikB & Fran
    6 Ellton
    7 Kasper (OV)
    8 SundayOnline & Ilona
    9 Lucas & Danielle (ov)
    10 Luc en Veerle
    11 Paul vanR
    12 Peter en Jarno (OV)
    13 Bruce en Helga (ov)
    14 RSV (Benny&Heidi)
    15 Lesheep
    16 Jos Laureyn (MG-club Limburg)
    17 Frans Tibeau (MG-club Limburg)
    18 Sjel
    19 Paul TVR
    20 Mg/zr(tf?)
    21 Rene Bams ( MG-club Limburg)
    22 Jaap Kramer ( MG-club Limburg)
    23 Van brabant
    24 Martine en Tony
    25 Margo Lievens (MG-club Limburg)
    26 Eddy Byloos ( MG-club Limburg)
    27 André Vangeel MG-club Limburg)
    28 André Vanhees (MG-club Limburg)
    ............................
    Laatst bijgewerkt door 4 op Julien, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    Julien
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 111
    GeregistreerdCOLON di dec 05, 2006 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Zonhoven / België

    door Julien » ma jun 23, 2008 6:20 pm

    Martine schreefColonHey,

    3 eur, das nog beter dan 6 he :wink:

    Ter plekke te betalen? Is dat goed?

    Martine


    Ja Martine terplekke is goed
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma jun 23, 2008 8:43 pm

    1 Ivan
    2 Julien & Andy (MG-club Limburg)
    3 Erwin & Aline
    4 Bruno & Inge
    5 ErikB & Fran
    6 Ellton
    7 Kasper (OV)
    8 SundayOnline & Ilona
    9 Lucas & Danielle
    10 Luc en Veerle
    11 Paul vanR
    12 Peter en Jarno (OV)
    13 Bruce en Helga (ov)
    14 RSV (Benny&Heidi)
    15 Lesheep
    16 Jos Laureyn (MG-club Limburg)
    17 Frans Tibeau (MG-club Limburg)
    18 Sjel
    19 Paul TVR
    20 Mg/zr(tf?)
    21 Rene Bams ( MG-club Limburg)
    22 Jaap Kramer ( MG-club Limburg)
    23 Van brabant
    24 Martine en Tony
    25 Margo Lievens (MG-club Limburg)
    26 Eddy Byloos ( MG-club Limburg)
    27 André Vangeel MG-club Limburg)
    28 André Vanhees (MG-club Limburg)
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » ma jun 23, 2008 9:03 pm

    1 Ivan
    2 Julien & Andy (MG-club Limburg)
    3 Erwin & Aline
    4 Bruno & Inge
    5 ErikB & Fran
    6 Ellton
    7 Kasper (OV)
    8 SundayOnline & Ilona
    9 Lucas & Danielle
    10 Luc en Veerle (OV we zijn niet zeker en beslissen pas zondag)
    11 Paul vanR
    12 Peter en Jarno (OV)
    13 Bruce en Helga (ov)
    14 RSV (Benny&Heidi)
    15 Lesheep
    16 Jos Laureyn (MG-club Limburg)
    17 Frans Tibeau (MG-club Limburg)
    18 Sjel
    19 Paul TVR
    20 Mg/zr(tf?)
    21 Rene Bams ( MG-club Limburg)
    22 Jaap Kramer ( MG-club Limburg)
    23 Van brabant
    24 Martine en Tony
    25 Margo Lievens (MG-club Limburg)
    26 Eddy Byloos ( MG-club Limburg)
    27 André Vangeel MG-club Limburg)
    28 André Vanhees (MG-club Limburg
BUTTON_POST_REPLY 200 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten