Bruce schreefColonCoen gaat mee eten... hij maakt er een echt event van.. heel goed.


Bruno schreefColonHopelijk krijg je je deuren open, of je kan zelfs niet uitstappen, om aan het event deel te nemen en zeg nu niet dat dat ver gezocht is...
Ach ja, toch wel, want je hebt geen MG meer ....
(stout van mij he)
Weet je wat, wedden dat je op de beurs een MG vindt die best goed en betaalbaar is. (neem je portefeuille mee)


Coen schreefColonEuretco Expo Centre meidoornlaan te Houten.



Lucas schreefColonKan iemand mij het exacte adres van de Expo meedelen ?
Mijn tomtom vindt in Houten alleen de Meidoornkade ... niks anders
Tukker schreefColonEuretco Expo Center
Meidoornkade 24
3992 AE HOUTEN

Rick schreefColonLucas schreefColonKan iemand mij het exacte adres van de Expo meedelen ?
Mijn tomtom vindt in Houten alleen de Meidoornkade ... niks andersTukker schreefColonEuretco Expo Center
Meidoornkade 24
3992 AE HOUTEN

Tukker schreefColonRick schreefColonLucas schreefColonKan iemand mij het exacte adres van de Expo meedelen ?
Mijn tomtom vindt in Houten alleen de Meidoornkade ... niks andersTukker schreefColonEuretco Expo Center
Meidoornkade 24
3992 AE HOUTEN
Lucas special voor jou een tomtomtom.![]()
gr. Tom
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.