




Ivan (Vanio) schreefColonWeten jullie al iets meer?

Ivan (Vanio) schreefColon-Mans en Jannette (OV)
-Sander (OV)
-Luc (OV)
-Bruce (OV)
-Kasper & Marion (OV)
-MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)
Weten jullie al iets meer?

Bruce schreefColon
Ik weet elke dag een beetje meer..![]()
Als we oppas hehbben voor Gijs zijn Helga en ik erbij, ons plan is dan om op zaterdag te komen, op aanraden van Aline te gaan shoppen in Hasselt, dan een hotel te pakken (misschien weer een hapje eten met wat forum-ers?) en dan Zondag de rit te doen..
Morgen weet ik of ik oppas heb.. wie is er in voor een hapje eten op zaterdag?

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.