BUTTON_POST_REPLY 121 berichten
MG onderdelenbeurs 7 januari 2007 UK Forum regalia
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » do jan 04, 2007 6:15 pm

Bruce schreefColon
    ErikB schreefColon't is vooral voor oldtimers, maar ik denk niet dat ze zo ver terug gaan....

Is het echt allen voor oldtimers? ik ben pas 35 mag ik dan wel komen?

Op 35 ben je een oldtimer. :wink:
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » do jan 04, 2007 6:38 pm

Snotneus !! :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • jantruder
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 74
    GeregistreerdCOLON zo jun 18, 2006 10:45 am
    WoonplaatsCOLON Nieuw-Beijerland (NL)

Houten

door jantruder » do jan 04, 2007 9:13 pm

Wordt voor ons de eerste keer. Zijn zeker van plan langs te komen. Zijn heel benieuwd.
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    GeregistreerdCOLON wo jan 03, 2007 7:07 pm
    WoonplaatsCOLON Meppel

Adres van de beurs.?

door videomike » za jan 06, 2007 11:47 pm

eerste week een MG eerste Meeting zondag.. maar het adres
    ik heb dit gevonden.. klopt deze? hoop dat iemand nog kan reageren op zaterdag avond aangezien het morgen al is :)

Euretco Expo Center
    Meidoornkade 24
    3992AE Houten

Dan kan ik hem in de Tomtom invoeren als hij klopt.
    laat maar even weten..

(waarom krijg ik mijn avatar niet geupload??? )
    Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » za jan 06, 2007 11:53 pm

Eefje schreefColonEuretco Expo Center
    Meidoornkade 24
    3992AE Houten
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    WoonplaatsCOLON Meppel

door videomike » za jan 06, 2007 11:55 pm

Toppie.. nog even een vraagje.. ik krijg mijn Avatar maar niet ge opload?!?! ik hem hem op imageshack gezet.. enne ook omgezet naar avatar.. vanaf daar kun je de link zo kopieren.. maar hij doet het nog steeds niet.. suggestions?
    Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » za jan 06, 2007 11:59 pm

mm, dat zou het inderdaad moeten doen... Foto hosten.. zorg ervoor dat hij de juiste maat heeft.. en dan de link in je profiel zetten..

Mocht het niet lukken kun je hem misschien aan een van de Modarators sturen... Bruno, Sander of ErikB
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

door Arjan » zo jan 07, 2007 12:04 am

MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    WoonplaatsCOLON Meppel

door videomike » zo jan 07, 2007 12:06 am

thnx.. ik had het adress al.. ben er morgen zeker.. ik ben degene die niet zo blij kijkt want ze er zijn lijers die het nodig vinden om een auto die ze niet kunnen betalen te bekrassen :( :( :( gelukkig maar 1 kras ( 10cm) en niet zo diep dus mijn hoop gaat naar het wegpoetsen ervan :)

maar ben er zeker aanwezig!! tot morgen
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » zo jan 07, 2007 12:06 am

Yep tot morgen..

Als het goed is staat\hangt er een bord van ons forum bij de stand van MG_SP dit is het meeting point voor nieuwe leden die nog niemand (persoonlijk) kennen.
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

door Pete » zo jan 07, 2007 12:07 am

Bruce schreefColon...Mocht het niet lukken kun je hem misschien aan een van de Modarators sturen... Bruno, Sander of ErikB

Coen niet te vergeten, heh. Die host al een groot deel van de avatars hier :) :wink:

Alvast "tot morgen' (hoewel ik pas in de middag er zal zijn aangezien ik eerst nog even overloop naar de keverclub in Rosmalen, maar ik zal de clubkleuren dragen :) Dus als ik met een blauw oog in Houten kom... :D :wink:)

Pete
    MGTF 135 - Pearl black
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » zo jan 07, 2007 12:33 am

Pete schreefColon
    Bruce schreefColon...Mocht het niet lukken kun je hem misschien aan een van de Modarators sturen... Bruno, Sander of ErikB

Coen niet te vergeten, heh. Die host al een groot deel van de avatars hier :) :wink:

Alvast "tot morgen' (hoewel ik pas in de middag er zal zijn aangezien ik eerst nog even overloop naar de keverclub in Rosmalen, maar ik zal de clubkleuren dragen :) Dus als ik met een blauw oog in Houten kom... :D :wink:)

Pete

Haha, bij deze dan. Ik P.M. je wel even.
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » zo jan 07, 2007 1:43 pm

Is er nog iemand online die mij kan vertellen tot hoe laat de beurs open is?
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    WoonplaatsCOLON Meppel

door videomike » zo jan 07, 2007 3:31 pm

ben op de beurs geweest.. Ben niemand tegen het lijf gelopen van het forum of MG-SP :S :S was eigenlijk de reden waarom ik heen ging.. voor de rest heb ik gewoon lekker 220km kunnen cruizen heen en terug :)
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

door Arjan » zo jan 07, 2007 3:34 pm

ZZzzzoooo, weer thuis. Praatje gehouden met Bruno en ErikB :wink:
    Ook buiten het gebouw veel MG's gezien, te veel om te onthouden.

@Mans: was dat jouw gele Trophy die op een bushalte plaats geparkeerd stond??

groet

Arjan.
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
BUTTON_POST_REPLY 121 berichten